REKLAMA

Biuro Turystyczne Sport Centrum

Nasza specjalność to: organizacja wczasów, obozów i zimowisk narciarskich od listopada do maja z dojazdem autokarem lub własnym w Alpach, Dolomitach i Beskidach.

Biura podróży
ul. Piastowska 10
43-300 Bielsko-Biała
tel.: (033) 819 31 31, (033) 811 97 77
fax: (033) 819 31 31

Ponadto oferujemy usługi w zakresie:
turystyka krajowa (wczasy, wycieczki, obozy); turystyka zagraniczna (wyjazdowa i przyjazdowa); centrum ofert promocyjnych First i Last Minute; incentive travel (ekscytujący i aktywny wypoczynek dla pracowników firm); wypoczynek dla dzieci i młodzieży - obozy i kolonie; kursy językowe w kraju i za granicą; organizacja imprez folklorystyczno - integracyjnych; sprzedaż biletów lotniczych; pośrednictwo w wynajmie autokarów i mikrobusów; ubezpieczenia turystyczne.

Posiadamy aktualny wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystyki województwa ślaskiego nr 0751, gwarancję ubezpieczeniową udzieloną przez Signal Iduna Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. nr M 203562. W Polsce nasze oferty sprzedaje ponad 500 agentów. Jesteśmy członkiem Beskidzkiej Izby Turystyki oraz Śląskiego Klubu Biznesu.

Obsłużyliśmy już kilkadziesiąt tysięcy osób. Sprawdźcie nas i dołączcie do

grona zadowolonych klientów

Trochę historii o Biurze Turystycznym SPORT CENTRUM z Bielska-Białej: wczasy i obozy narciarskie oraz zimowiska organizujemy od 1989 roku. W Alpach austriackich zaczęliśmy od Europa Sport Region, które kiedyś nazywało się Europa Sport Centrum. Zauroczeni Kaprun i Zell am See oraz lodowcem pod szczytem Kitzseinhorn, kiedy w czerwcu w dolinach było zielono i +25 st. C, a na lodowcu śmigali narciarze, postanowiliśmy założyć biuro turystyczne o nazwie "Sport-centrum". Nazwa sugeruje, że u nas turystyka jest organizowana razem ze sportem tzn. narciarstwem i snowboardem.

W następnych latach oferowaliśmy nowe regiony w Alpach austriackich: Sport Welt Amade z bazą w Eben, dolina Pitztal, dolina Zillertal. W 1993 pojechał pierwszy autokar na wczasy narciarskie do Włoch do Val di Fiemme. Rok później zaczęliśmy organizować wyjazdy narciarskie do Francji do Les 2 Alpes, a potem Alpe d'Huez. W połowie lat 90 nastała moda na wypoczynek zimowy we Włoszech. Rozszerzyliśmy naszą ofertę na Włochy: Dolomity - Val di Fassa, Val di Sole, Kronplatz, Passo Tonale, Val Gardena. Każdej zimy od listopada do maja wyjeżdżało z naszym biurem Sport Centrum na wczasy zimowe kilka tysięcy osób, głównie autokarami. Staliśmy się znanym w Polsce touroperatorem o specjalności: wczasy narciarskie. Jako jedno z pierwszych biur zaczęliśmy organizować autokarowe wyjazdy narciarskie w Alpy włoskie do Cervinii z możliwością jeżdżenia również w Szwajcarii do Zermatt, oraz na tereny olimpijskie do Sestriere w słynnym regionie "Vialattea" (400 km tras). Uwzględniając życzenia naszych stałych klientów poszukujących nowych regionów w Alpach francuskich, zaczęliśmy organizować wyjazdy zimowe do stacji: Val Thorens, Val d'Isere, Tignes i La Plagne.

Od 2000 roku nastała moda na wczasy zimowe we Francji. Francuzi przygotowali dla naszych klientów specjalne oferty pakietowe Free Ski z noclegami w apartamentach tuż przy trasach narciarskich. Był to strzał w dziesiątkę Przez kilka sezonów wysyłaliśmy ok. 10 autokarów do Francji z narciarzami i snowboardzistami. Ostatnio wraca moda na wypoczynek zimowy w Austrii. Dużą popularnością cieszą się nasze oferty wczasów do takich regionów jak : Karyntia, Stubai, Innsbruck, Arlberg, Silvretta.

Szwajcarii wyjeżdża kilka grup autokarowych. Podsumowując: w ostatnich latach największym naszym hitem zimowym jest włoska Cortina d?Ampezzo, w Austrii ? Karyntia z hotelem Trattnig oraz najtańsze wyjazdy Free Ski na apartamenty do Francji. Od trzech sezonów oferujemy również imprezy z przelotem do Andory (Pireneje) oraz w Alpy włoskie i szwajcarskie.

Zapraszamy z nami na aktywny wypoczynek zimowy.

właściciel B.T. SPORT-CENTRUM Piotr Gałuszka i Ada Skalska wraz z pracownikami

WWW.SPORTCENTRUM.PL

WWW.CENTRUMLASTMINUTE24.PL

Galeria:

Lokalizacja

Tagi: biuro podróży, biura podróży w Bielsku-Białej, wycieczki, wczasy, przewozy zagraniczne, biura podróży Bielsko, podróże, podróże Bielsko, przewoźnicy, kolonie, obozy, wyjazdy krajowe, wyjazdy zagraniczne, wycieczki krajowe, wycieczki zagraniczne, wycieczki Bielsko, organizacja wyjazdów, organizacja wycieczek, organizacja wczasów, bilety, bilety lotnicze, bilety autokarowe, autokary, bilet samolotowe, turystyka zagraniczna, wypoczynek dla dzieci i młodzieży, podróże, turystyka, obozy, kolonie, kur

Stronę odwiedzono: 109851 razy.
Aktualizacja: 2019-01-03 11:33:33
Jesteś właścicielem obiektu/firmy?
Chcesz zmienić dane - kliknij

Masz uwagi co do aktualności wpisu? Kliknij