Giacomo Conti, to ogólnopolska marka odzieży męskiej wysokiej jakości, która specjalizuje się w kolekcji garniturów i smokingów ślubnych oraz nowoczesnych marynarek biznesowych. W minioną sobotę marka otworzyła pierwszy sklep w Bielsku-Białej.

Giacomo Conti, to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa powstała w 2006 roku, od lat plasująca się w ścisłej czołówce branży mody męskiej. U jej podstaw leżą dwie tradycje - z jednej strony polskiego krawiectwa dbającego o każdy szczegół, a z drugiej - włoskiej lekkości designu. Dzięki tej synergii produkty marki trafiają w gusta zarówno miłośników klasycznej elegancji, jak i poszukiwaczy nowoczesnego szyku bazującego na globalnych trendach obowiązujących w modzie męskiej.

W skład sieci wchodzi kilkadziesiąt sklepów stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całej Polski oraz sklep internetowy, a sama marka nieustannie zwiększa nie tylko ilość punktów dystrybucji, ale i wachlarz asortymentu. Giacomo Conti chce, by modny mężczyzna w jednym salonie znalazł wszystko, czego potrzebuje na co dzień do pracy i na specjalne okazje: garnitur, smoking, koszulę, krawat, płaszcz, sweter czy buty. Wszystkie o prawdziwie ?włoskiej osobowości?, pozwalającej zmienić polskie ulice i rzeczywistość biznesową w najmodniejsze zakątki Mediolanu.

Ta stylowa metamorfoza to zasługa lotnych wizji projektantów, najwyższej jakości tkanin pochodzących od najlepszych europejskich producentów, takich jak Cerruti, Zegna, Brennet, Getzner czy Mileta, dbałości o detale oraz zaawansowanych technik krawieckich. Obecnie Giacomo Conti sygnuje swoim logo trzy linie odzieży: Wedding, Business i Casual.

Dzięki obowiązującej w firmie zasadzie wspierania lokalnych przedsiębiorstw odzież Giacomo Conti produkowana jest wyłącznie w Polsce. Salony mody męskiej Giacomo Conti to również synonim wysokiej jakości obsługi klienta, o czym świadczy m.in. ubiegłoroczna decyzja wielomilionowej społeczności konsumentów szóstej edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, gdy marka Giacomo Conti została uhonorowana tytułem ?Gwiazdy Jakości Obsługi 2013?.

Polityka firmy jest ściśle powiązana z ofertą, by tworzyć spójny przekaz, który na stałe zagości w świadomości klientów. Dlatego marka Giacomo Conti czynnie utrzymuje kontakt z konsumentami, udzielając się na takich portalach, jak Facebook (ponad 84 tys. fanów), Pinterest czy Youtube. Firma prowadzi firmowego bloga oraz organizuje takie akcje, jak np. konkurs dla modeli Zostań Twarzą Giacomo. W tegorocznej edycji zwyciężył model z Bielska-Białej, Piotr Chmielniak.

Nowy salon Giacomo Conti znajduje się w Galerii Sfera (galeria II, poziom I).

Artykuł sponsorowany