Słabe i mocne strony bielskiego Ratusza
Ratusz bada satysfakcję klientów z usług świadczonych przez urzędników. Jakie są słabe i mocne strony Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej? Odpowiedzi pomóc mają w określeniu kierunków zmian. Magistrat chce być bardziej przyjazny dla bielszczan.
- Zależy nam, aby Urząd Miejski w Bielsku-Białej był miejscem przyjaznym i budzącym zaufanie. Miejscem, w którym pracują ludzie chętni pomagać w załatwianiu Państwa spraw w sposób profesjonalny i życzliwy. Dlatego zwracamy się z prośbą o pomoc w określeniu naszych słabych i mocnych stron - zachęcają w Ratuszu.
Bielszczanie mogą wyrazić swoją opinię poprzez wypełnienie papierowych kwestionariuszy dostępnych w budynku Urzędu Miejskiego lub w formie elektronicznej po wypełnieniu odpowiedniego kwestionariusza. Ratusz obiecuje, że poprzez udział w ankiecie klienci magistratu wezmą aktywny udział w zmienianiu urzędu, pomogą obiektywnie zweryfikować jakość usług oraz określić kierunki niezbędnych zmian.
Na zlecenie Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej opinie zbierają ankieterzy spółki Orange Hill.
bb
Komentarze 18
pomagajom?i wszystko jasne,
Dzisiaj nie można oddychać, zatyka człowieka.
Myślę , że podziękujecie radnym z tego okręgu, bo to kpina.
Jakiś rok temu musiałem skorzystać z tego przybytku i nie miałem jak rąk umyć.
to teraz sie ma,mardaryna tez czasem smierdzi i nikt sie nie skarzy
ps,stadion tez zle wszystko zle.wina krywulta i tuska ,zalosne,
Ale pod Szyndzielnią jest super, Ratusz przyjazny dla obywateli.
Czy wydawanie decyzji też wchodzi w ten zakres, bo to jest chyba istota sprawy.
Jeszcze musimy utrzymywać Ciebie ... panie parkingowy... płacąc Tobie za każdą rozpoczętą godzinę parkowania .... Powinieneś wydawać resztę za niewykorzystany czas na parkingu. A jeżeli tego nie robisz... to jest wyłudzanie pieniędzy.
O reszcie nie będę pisała, bo szkoda nerwów moich i Państwa czytających.
Klauzula informacyjna ›