Ratusz bada satysfakcję klientów z usług świadczonych przez urzędników. Jakie są słabe i mocne strony Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej? Odpowiedzi pomóc mają w określeniu kierunków zmian. Magistrat chce być bardziej przyjazny dla bielszczan.

 - Zależy nam, aby Urząd Miejski w Bielsku-Białej był miejscem przyjaznym i budzącym zaufanie. Miejscem, w którym pracują ludzie chętni pomagać w załatwianiu Państwa spraw w sposób profesjonalny i życzliwy. Dlatego zwracamy się z prośbą o pomoc w określeniu naszych słabych i mocnych stron - zachęcają w Ratuszu.

Bielszczanie mogą wyrazić swoją opinię poprzez wypełnienie papierowych kwestionariuszy dostępnych w budynku Urzędu Miejskiego lub w formie elektronicznej po wypełnieniu odpowiedniego kwestionariusza. Ratusz obiecuje, że poprzez udział w ankiecie klienci magistratu wezmą aktywny udział w zmienianiu urzędu, pomogą obiektywnie zweryfikować jakość usług oraz określić kierunki niezbędnych zmian.

Na zlecenie Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej opinie zbierają ankieterzy spółki Orange Hill. 

bb