Każdemu managerowi, niezależnie od dziedziny, za którą odpowiada, zależy na efektywności. Wybierając konkretną usługę czy produkt dla swojej firmy, w pierwszej kolejności najczęściej zwraca on uwagę na takie cechy, jak bardzo dobra jakość oraz atrakcyjna cena. Idąc tym tropem, przy wyborze usługi telekomunikacyjnej decydenci częstokroć rozważają i finalnie zakupują ofertę telefonii TeleCube.pl.

Z usługi TeleCube.pl korzystają zarówno małe, średnie i duże przedsiębiorstwa oraz takie podmioty, jak m.in. kluby sportowe, izby gospodarcze, fundacje czy urzędy gmin. Wśród nich można wymienić: PKP Energetyka S.A., Ptak S.A., Polska Żegluga Bałtycka S.A., Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach czy AZS AWF Warszawa.

Jak zaoszczędzić na rachunkach telefonicznych nawet do 80 proc. ?

 - Niejednokrotnie zwracają się do nas firmy, które płacą bardzo wysokie rachunki za abonament i połączenia telefoniczne u tradycyjnych operatorów telefonicznych. Dla takich firm przygotowujemy kalkulację przyszłych kosztów przy uwzględnieniu ich dotychczasowego wolumenu połączeń i biorąc pod uwagę konkretne usługi dodatkowe. Po porównaniu naszej kalkulacji z bieżącym rachunkiem często okazuje się, że różnice w opłatach są rzędu 60-80 proc. Tyle Klienci mogą zaoszczędzić, przechodząc do telefonii Telecube.pl - informuje Tomasz Dworakowski, CEO TeleCube.pl.

Szeroki wachlarz rozwiązań telekomunikacyjnych

Telefonia TeleCube.pl jest oparta o technologię VoIP (przesył dźwięku odbywa się w tym przypadku przy wykorzystaniu internetu, do którego użytkownik TeleCube musi mieć stały dostęp). Dzięki temu może zaoferować nie tylko konkurencyjne ceny, ale również o wiele więcej możliwości niż tradycyjna telefonia analogowa, m.in. kilka opcji urządzeń, numery telefoniczne z wybranej strefy bądź stref numeracyjnych niezależnych od siedziby firmy, bezpłatne rozmowy wewnątrz sieci operatora, a także wiele usług dodatkowych (m.in. wirtualna centrala telefoniczna, telekonferencje na 15 osób, nagrywanie rozmów, rozbudowane statystyki połączeń, wirtualny lektor, poczta głosowa, SIP Trunk) oraz bardzo dobrą jakość rozmów (warunkiem jest tu zapewnienie przez Klienta stabilnego łącza internetowego).   

Numery stacjonarne z dowolnej polskiej strefy numeracyjnej lub zagraniczne i wiele opcji urządzeń

Klienci TeleCube mogą realizować połączenia telefoniczne przy użyciu wielu wariantów urządzeń bądź aplikacji, takich które są dla nich najwygodniejsze w danym momencie. 

Do wyboru pozostają:
telefony VoIP (nie różniące się wyglądem od zwykłych stacjonarnych telefonów),
• tradycyjne aparaty analogowe połączone z bramką VoIP,
komputery bądź laptopy z odpowiednią aplikacją (np. darmowy ZoIPer) i słuchawkami
z mikrofonem,
telefony komórkowe z komunikatorem VoIP (np. bezpłatny ZoIPer).

Co więcej, wybór nie ogranicza się do jednego urządzenia na stałe. W biurze można korzystać np. z telefonu VoIP, a w domu bądź na urlopie z komputera, cały czas posługując się wybranym numerem bądź numerami telefonu. W tym miejscu warto dodać, że w TeleCube, można wybrać numer stacjonarny z obojętnie której polskiej strefy numeracyjnej. Nawet jeśli firma ma tylko jedną siedzibę np. w Bielsku Białej, może zakupić numer z Bielska-Białej (z prefiksem „33”), ale również z innej strefy, np. krakowskiej, katowickiej czy nawet gdańskiej. W TeleCube nie ma również ograniczeń co do numeracji stricte z Polski. Można zakupić numery zagraniczne z ponad 50 krajów (w niektórych przypadkach wymagane jest jednak potwierdzenie posiadania siedziby w danym kraju).

Numer telefoniczny wraz z faxem internetowym już od 9 zł netto/miesiąc

Była już mowa o niskich kosztach. Przejdźmy zatem do konkretów. Najtańszy pakiet o nazwie Mini VoIP zawierający dwa polskie stacjonarne numery telefoniczne, w tym jeden faksowy (do wykorzystania w usłudze fax internetowy, gdzie dokumenty są wysyłane i odbierane poprzez panel Klienta), kosztuje w TeleCube 9 zł netto/miesiąc. Połączenia w jego ramach można realizować już od 5 groszy netto/minutę (wymieniona stawka dotyczy m.in. rozmów z numerami stacjonarnymi w Polsce i w Niemczech).

Do ww. pakietu już od 19 zł netto/miesiąc można dokupić stacjonarny numer zagraniczny. Taki numer przydaje się w szczególności, gdy w danym kraju posiadamy kontrahentów bądź swoją filię.

Pakiet Mini VoIP, to najprostsza opcja. Dla Klienta, który od usługi telekomunikacyjnej wymaga jednak czegoś więcej niż tylko realizacji połączeń, TeleCube przygotował wiele innych wariantów.

Przyjrzymy się jednemu z nich, tj. wirtualnej centrali telefonicznej.

Wirtualna centrala telefoniczna zarówno dla korporacji, jak i… mikrofirmy

Wirtualna centrala to rozwiązanie służące do zarządzania usługami telefonicznymi i połączeniami, działające w modelu SaaS, czyli w chmurze. Łączy wszystkie urządzenia przy użyciu których są realizowane rozmowy i działa według schematu, który można samodzielnie opracować. W wielu przypadkach (szczególnie przy mniej rozbudowanych centralkach) dany schemat można finalnie wdrożyć bez konieczności posiadania wiedzy technicznej i zatrudniania specjalistów IT.

Dzięki wirtualnej centrali można zastosować w firmie komunikaty powitalne (istnieje możliwość przygotowania ich za darmo, przy użyciu wirtualnego lektora TeleCube), odpowiednio zaprogramować schemat łączenia dzwoniących z określonymi działami, osobami bądź przełączania ich na pocztę głosową oraz skorzystać z opcji kolejkowania w przypadku zajętości danej linii (dzwoniący oczekuje w kolejce, słuchając muzyki).

Zarządzanie wirtualną centralą odbywa się w TeleCube przy wykorzystaniu intuicyjnego graficznego narzędzia dostępnego w panelu Klienta. W każdej chwili przy użyciu przeglądarki internetowej można dzięki niemu dokonać korekt w ustawieniach centrali, takich jak np. zmiana godzin/dni emitowania konkretnych komunikatów. 

Wirtualną centralę TeleCube.pl można zakupić już od 29 zł netto/miesiąc w ramach pakietu o nazwie Start. W podanej cenie oferowana jest większość dostępnych funkcji centrali (oprócz telekonferencji i nagrywania rozmów), m.in. IVR, kolejkowanie, warunki czasowe, e-fax, przekierowania, poczta głosowa czy darmowy wirtualny lektor. Najtańsza centrala jest przewidziana na cztery stanowiska i dwa numery stacjonarne.

Celem jej rozbudowy można dokupić konkretne numery i/lub usługi albo zdecydować się na wyższy pakiet.  Przykładowo za 89 zł netto/miesiąc (pakiet Premium) można już korzystać nie tylko ze wszystkich ww. funkcji, ale również z telekonferencji, nagrywania rozmów oraz ośmiu numerów stacjonarnych i 16 stanowisk (tzw. kont SIP).

Wirtualna centrala sprawdzi się doskonale praktycznie w każdej firmie, można ją dowolnie rozbudowywać i dopasowywać do aktualnych wymogów i strategii rozwoju.

Dodatkowo, dzięki API TeleCube centralę można zintegrować z systemami do zarządzania relacjami z Klientami popularnie nazywanymi CRM. CRM z wirtualną centralą usprawni pracę większości działów danej firmy, ale przede wszystkim będzie idealnym rozwiązaniem dla komórki handlowej (zarówno call center, jak i contact center).

Przetestuj zanim kupisz - 14 dni bezpłatnych testów bez zobowiązań

 - Zależy nam, żeby nasi Klienci świadomie podejmowali decyzję o współpracy i byli przekonani, że usługa TeleCube.pl spełnia ich wymagania zanim zdecydują się ponieść pierwsze koszty. Wszystkim zainteresowanym usługą wirtualnej centrali oferujemy zatem 14 dni testów, podczas których mogą poznać nasze rozwiązanie. W trakcie testów, udostępniamy wszystkie funkcje i opcje, którymi Klient jest zainteresowany oraz przyznajemy minuty na realizację testowych połączeń. Co więcej, po okresie testowym Klient nie musi od razu podpisywać z nami Umowy terminowej. Może wybrać wersję współpracy prepaid i korzystać z TeleCube na zasadzie doładowywania konta - mówi Tomasz Dworakowski.

Przenieś swój numer/y do TeleCube

TeleCube, jak napisano powyżej, oferuje własne numery stacjonarne. Również (za dopłatą) złote i platynowe, tj. posiadające łatwe do zapamiętania sekwencje kolejnych tworzących je cyfr. Jeśli jednak konkretna firma dysponuje już własnymi numerami, do których są przyzwyczajeni jej Klienci, może zdecydować się na przeniesienie danego numeru/ów do operatora TeleCube. Takie przeniesienie nic nie kosztuje (chyba, że następuje przez końcem okresu obowiązywania aktualnej umowy), a wszelkie formalności z nim związane realizuje TeleCube. 

Jak dowiedzieć się więcej o TeleCube ?

Zainteresowanych usługą TeleCube zachęcamy do odwiedzenia strony: https://www.telecube.pl/ i/lub kontaktu z Biurem Obsługi Klienta operatora - poprzez czat na ww. stronie lub pod numerem telefonicznym 22 1131415 albo adresem mailowym: info@telecube.pl (od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00).

Artykuł sponsorowany