Bielski Ratusz wznawia działania w ramach kampanii „Miasto w górach”. Działania promocyjne mają kreować pozytywny wizerunek Bielska-Białej u odbiorców w wieku 24-65 lat z terenu południowej i centralnej Polski. Kampania prowadzona będzie m.in. w mediach społecznościowych.

Od 1 października do 30 listopada br. na zlecenie wydziału promocji miasta Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej agencja marketingowa BrandAhead przeprowadzi internetową kampanię promocyjną Bielska-Białej. Akcja stanowi kontynuację działań zapoczątkowanych w 2015 roku, a kontynuowanych w latach 2016-2017 w ramach kampanii pod hasłem „Miasto w górach”.

Głównym celem akcji jest kreowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku miasta u odbiorców oraz zwiększenie świadomości odbiorców o Bielsku-Białej jako atrakcyjnej destynacji turystycznej. Kampania skierowana jest do mieszkańców województw: dolnośląskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, opolskiego, śląskiego i wielkopolskiego w wieku 24-65 lat, osób aktywnych, zainteresowanych turystyką, korzystających z platformy Facebook oraz Instagram zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Reklamy zostaną skierowane także do osób, które w poprzednich latach odwiedziły stronę www.miastowgorach.pl.

Umowa z agencją BrandAhead obejmuje realizację kampanii w internecie w oparciu o stronę www.miastowgorach.pl, wykonanie dwóch 15-sekundowych spotów wideo na bazie materiału filmowego przekazanego przez zleceniodawcę oraz prowadzenie kampanii na platformie Instagram i w serwisie Facebook. Koszt działań promocyjnych nieznacznie przekracza kwotę 22 tys. zł.

bak

Foto: Bielsko360