Duże zmiany w bielskim ratuszu. Nowe wydziały i dane kontaktowe
Dziś weszły w życie zmiany organizacyjne w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej, które polegają na połączeniu ze sobą niektórych wydziałów oraz zmianie ich nazwy. Osoby chcące załatwić sprawę urzędową w ratuszu powinny zapoznać się z danymi kontaktowymi nowych wydziałów TUTAJ.
Wydział Spraw Obywatelskich został połączony z Wydziałem Ewidencji Działalności Gospodarczej i nosi nazwę Wydział Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości (SOP), Wydział Ochrony Środowiska jest połączony z Biurem ds. Zarządzania Energią pod nazwą Wydział Ochrony Środowiska i Energii (OSE), Wydział Promocji Miasta został połączony z Wydziałem Kultury Fizycznej i Turystyki i nosi nazwę Wydział Promocji i Sportu (PiS), a Biuro Prasowe zostało połączone z Redakcją Magazynu Samorządowego w Bielsku-Białej to teraz Wydział Prasowy (PRS).
Dodatkowo zmianie uległy nazwy:
- Wydział Mienia Gminnego i Rolnictwa na Wydział Nieruchomości (NR),
- Biuro Funduszy Europejskich na Wydział Funduszy Europejskich (FE),
- Biuro Gospodarki Odpadami na Wydział Gospodarki Odpadami (GO).
Wykaz danych kontaktowych poszczególnych wydziałów Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej znajdziesz TUTAJ.
bb
Artykuł wyświetlono 2648 razy.
Oceń artykuł:
16 9
Średnia ocena 3.6/5 dla "Duże zmiany w bielskim ratuszu. Nowe wydziały i dane kontaktowe" bazuje na 25 głosach.
REKLAMA
REKLAMA
Zobacz również
Komentarze 5
Jerzy K
Wszelkie innowacje które w dobrym znaczeniu służą dla petenta są zawsze mile widziane , wielkie miłe zaskoczenie było również w sobotę 16 bm bo w UM bez kolejki i bardzo szybko w miłej atmosferze załatwiłem wszystko to co w normalnym tygodniu załatwiał bym przez cały tydzień - dziękuję ..........
Waldi
Czemu te zmiany mają służyć ?. Czy to tylko zmiany dla zmian ?
Ryba62
A gdzie szukać edukacji?
Nnan
Wydział promocji i sportu rządzi PIS
całkiem serio
Czy te zmiany organizacyjne oznaczają zwiększenie czy zmniejszenie zatrudnienia w Urzędzie Miejskim?
Klauzula informacyjna ›