Ultrabooki tym różnią się od klasycznych laptopów, że w znacznie mniejszej, smuklejszej powierzchni kryją zwykle tak samo dobre, a często jeszcze lepsze parametry techniczne. Praktycznie każdy duży producent tego rodzaju sprzętu ma swoim klientom do zaproponowania jakąś serię ultrabooków z konkretnym przeznaczeniem. Dell postawił również na taką serię. Owocem tych prac jest rodzina laptopów XPS 15.

Dell XPS 15 - seria biznesowa dla Ciebie

Dell XPS 15 to specjalna seria biznesowa dedykowana do takich właśnie zastosowań. Cechą wspólną ultrabooków z tej serii jest przede wszystkim klasyczny 15-calowy rozmiar ekranu, który pozwala na dużą mobilność przy jednoczesnym zachowaniu możliwości pracy na multimediach. W wielu branżach może mieć to kluczowe znaczenie. Waga zwykle poniżej 2 kg, a często ledwie przekraczająca 1 kg to spory atut tej serii laptopów. Dell postarał się również o atrakcyjne wzornictwo, które również ma pewne znaczenie w działaniach biznesowych. Seria XPS 15 to laptopy nie tylko niezawodne sprzętowo, ale również cieszące oko.

Dell XPS 15 - jakie parametry?

Rodzina laptopów Dell XPS 15 to seria, którą uznać można za bezkompromisową, jeżeli chodzi o parametry. Spotkamy tu przede wszystkim wydajne procesory z serii Intel Core i5 lub i7, ale również 8, 16, a nawet 32 GB pamięci operacyjnej. Producent zadbał także o wyposażenie tych modeli w superszybkie dyski SSD, na których praca również z dużymi ilościami danych i przy grafice staje się łatwiejsza. Matryce IPS działające w rozdzielczości 4K sprawiają, że pomimo mniejszych rozmiarów śmiało możemy wykorzystać laptopy z tej serii również do domowych multimediów. Modele z tej serii są wyposażone w doskonałą grafikę serii NVIDIA GeForce GTX - najbardziej uznanego producenta na rynku kart graficznych.

Oczywiście, ultrabooki nie są rozwiązaniem uniwersalnym i dedykowanym każdemu. Seria ta doskonale sprawdzi się w małym i dużym biznesie, wszędzie tam, gdzie musimy się przemieszczać oraz we wszelakich pracach biurowych, organizacyjnych, jak również do pracy z domu.

Artykuł sponsorowany