Spółka Aqua poinformowała o wznowieniu bezpośredniej obsługi klientów w zakresie przyjmowania korespondencji na dzienniku podawczym, zawierania umów, rozliczeń należności, nowych podłączeń do sieci oraz przyjmowania skarg i reklamacji.

- Mając na uwadze bezpieczeństwo zarówno naszych klientów, jak i pracowników, wprowadzamy działania profilaktyczne mające na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa. W sali obsługi klienta jednocześnie mogą być obsługiwane tylko cztery osoby. Przed wejściem należy zdezynfekować ręce. Dozownik z płynem dezynfekującym umieszczony jest w pomieszczeniu portierni - dowiadujemy się od kierownictwa spółki.

Kasa zlokalizowana dotąd w siedzibie spółki została zlikwidowana. W celu sprawnej i bezpiecznej obsługi nadal dostępna będzie skrzynka przy wejściu do siedziby, do której można wrzucać pisma i wnioski, które nie wymagają bezpośredniego kontaktu z pracownikiem. - Do Państwa dyspozycji jesteśmy również pod numerami telefonów umieszczonymi na naszej stronie internetowej w zakładce "KONTAKT" oraz za pośrednictwem adresów mailowych: [email protected], [email protected] - zapewniają pracownicy spółki.

Szczególnie zachęcamy do korzystania z elektronicznej platformy eBOK, dzięki której mają Państwo dostęp do sald i rozliczeń, możliwość podawania stanu licznika, wysyłania wniosków, otrzymywania e-faktury oraz szybkich i bezpłatnych płatności poprzez serwis Przelewy24.

Godziny otwarcia sali obsługi klienta:
Poniedziałek, środa, piątek - 7.00-15.00.
Wtorek, czwartek - 7.00-16.00.
 
Artykuł sponsorowany