Promowanie działalności gospodarczej w social mediach nabrało w ostatnich latach ogromnego znaczenia. Coraz więcej miejsc posiada swoje fanpage i aktywnie pokazuje bieżącą dostępność apartamentów czy aktualnie zachodzące w lokalu zmiany. Jednak jak promować w social mediach zupełnie nową stronę?

Jak promować stronę na Facebooku?

Mimo intensywnego wzrostu popularności takich stron jak Instagram czy TikTok, to Facebook wciąż zajmuje najistotniejsze miejsce wśród portali społecznościowych, na których można skutecznie zareklamować swoją działalność. Świetną metodą na rozwój strony jest nawiązanie współpracy z influencerami. Są to osoby, które w mediach społecznościowych mogą z łatwością wypromować stronę, wykorzystując swój emocjonalny wpływ na innych. Dlatego tak często influencerzy otrzymują darmowe przedmioty lub usługi w zamian za ich rzetelną recenzję.

W ramach współpracy, można na przykład zaoferować blogerom nocleg w swoim hotelu czy pensjonacie. W zamian za to, influencer może nie tylko opisać swój pobyt szerszemu gronu osób obserwujących go na Facebooku, ale również pomoże rozreklamować nowo założony fanpage. Z reguły wierni fani takich osób z chęcią lajkują polecane przez nich strony, dzięki czemu znacznie rosną zasięgi strony. Pamiętajmy jednak, że wpływowi influencerzy za promocję pobiorą również wynagrodzenie. Dobrze jest również pamiętać o regularnej aktywności na Facebooku czy Instagramie. Fani z chęcią dowiedzą się o aktualnych wydarzeniach, pakietach czy o "życiu ośrodka". 

Reklama dźwignią handlu

Promując swój nowy fanpage, nie należy zapominać o ogromnej sile, jaką jest... płatna reklama. Wykorzystując między innymi opcję promowania postów czy fanpage na Facebooku możemy znacznie łatwiej przebić się i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Aby prowadzić skuteczne kampanie, niezbędna jest jednak wiedza na temat możliwości ich tworzenia, czy chociażby optymalizowania.

Oprócz tego, warto również aktywnie działać w mediach społecznościowych. Użytkownicy Facebooka i innych portali nie lubią czuć się pomijani. Znajdując mocne grupy tematyczne w social mediach i aktywnie się tam udzielając, możemy wiele zyskać. Wypowiadając się wszędzie tam, gdzie rzeczywiście możemy wnieść coś wartościowego do dyskusji - sprawiamy profesjonalne i pomocne wrażenie. Na odpowiednich grupach możemy pokazać wydarzenia w hotelu, czy opowiedzieć o okolicznych atrakcjach.

Nie należy się również obawiać działań partyzanckich - jak komentowanie postów na innych stronach. Taka forma działania pozwoli się pokazać i zapewni znacznie lepszy zasięg, a także bardzo często - przyciągnie nowych czytelników. 

Agencja marketingowa - profesjonalna pomoc

Znająca się na temacie agencja marketingowa jak Keep Going Group, z pewnością pomoże w rozreklamowaniu strony w social mediach. Sprytnie przeprowadzona kampania reklamowa, może przynieść wymierne efekty, nie tylko w postaci znaczącego wzrostu zasięgu na Facebooku i innych portalach społecznościowych, ale przede wszystkim w postaci większej ilości rezerwacji w hotelu czy pensjonacie.

Agencja social media to również doskonałe rozwiązanie dla osób zapracowanych, które nie mają zbyt wiele czasu na samodzielne pisanie postów, komentowanie różnych stron, czy ustawianie i optymalizowanie kampanii płatnych. Ważne przecież by pracować skutecznie, a nie ciężko!

Więcej: http://keep-going.pl/marketing/