Internetowy serwis kobietapo60.pl skierowany jest do pań, które udowodniają, że jesień życia to doskonały czas na realizację pasji i ambicji. Strona utrzymuje się dzięki reklamom, ale nie za wszelką cenę.

– Czasami na pierwszy rzut oka widać, że reklama na naszej stronie będzie stratą pieniędzy – mówi przedstawicielka redakcji kobietapo60.pl.
Odmawiają, wskazują korzystniejsze rozwiązania. Niektórzy reklamodawcy się obrażają, inni są wdzięczni za uczciwość. Tych drugich jest więcej, gdyż serwis ma w internecie doskonałą opinię.

Mówienie klientowi prawdy to podstawowa zasada dobrej obsługi klienta

Spółka, która za pośrednictwem strony zaluzjedrewniane.net oferuje rolety okienne, często działa na obszarze prywatnym klienta – w domu czy mieszkaniu, stykając się z jego gustami i upodobaniami. Pierwszym etapem transakcji jest doradztwo - konfrontacja profesjonalnej opinii z wyobrażeniem klienta.
- To stąpanie po kruchym lodzie – zwierza się przedstawiciel firmy. – Nie urazić, ale przekonać klienta, że sam wpadł na dobry pomysł. Wtedy jest naprawdę zadowolony. Ja również.
Zrozumienie i takt to wartości niematerialne, ale w biznesie przynoszą zyski. Firma działa już z sukcesem na rynku brytyjskim.

Chcesz być rozpoznawalny i polecany? Dbaj o wysoką jakość obsługi klienta

Minęły czasy zapisów, kolejek, murarskich poniedziałków.
– Wpada klient w gorączce, musi mieć spot reklamowy już na wczoraj – uśmiecha się doradca z firmy posiadającej stronę festekipa.pl. – Rzucamy wszystko, ściągamy zespół z terenu, zarywamy noce…
Co zyskują? Dobrą markę i rosnącą liczbę stałych klientów.

Życzliwość, jakość i terminowość – to cechy dobrze rozumianej obsługi klienta

Butterfly Bio Magnetic System za pośrednictwem swojej strony butterfly-mag.com sprzedaje wytwarzane przez siebie od 20 lat atestowane wyroby medyczne do terapii biomagnetycznej. Na co dzień stykają się ze specyficznym klientem – osobami doświadczającymi fizycznego bólu, często z dysfunkcjami grożącymi kalectwem
– Przede wszystkim empatia – mówi właścicielka firmy. – Klient zgłasza się ze swoim problemem i on jest najważniejszy. Tu chodzi o ważną rzecz – o ludzkie zdrowie. Transakcja handlowa jest efektem wtórnym naszego kontaktu.

Wsłuchuj się w potrzeby klienta, rozmawiaj z nim, a otrzymasz w zamian wdzięczność i lojalność

Itnaprawy.pl to strona internetowa firmy prowadzącej serwis laptopów w Krakowie. Klient powierza im nie tylko sprzęt, ale również fragment osobistego życia na twardym dysku: kontakty, zainteresowania, pamiątki.
– Awarie i problemy z softem często wywołuje sam użytkownik – twierdzi właściciel firmy. – Ale teraz to człowiek zmartwiony utratą części prywatnego życia.
Dlatego koncentrują się na naprawie jako środku do rozwiązania osobistego problemu klienta. On i jego zmartwienie stoją na pierwszym miejscu, a protekcjonalizm i pouczanie kończą się zwykle utratą zaufania.

Klient musi czuć się kimś dla ciebie ważnym, mieć pewność, że zawsze jesteś gotowy mu pomóc

Klient jest podmiotem, a jego potrzeby są dla ciebie wyzwaniem. Co, oprócz zawodowej satysfakcji, otrzymasz? Wzrost obrotów, a to jest przecież w biznesie najważniejsze. Pamiętaj jednak: bez względu na to, z jak wspaniałą klient spotkał się obsługą, zawsze będzie o niej pamiętał. Ale wystarczy jeden błąd, a go stracisz.

Artykuł sponsorowany