Póki zamówienia w sklepie internetowym sięgają liczby 10-20 sztuk dziennie, nie trzeba martwić się o stanowisko do pakowania czy kompletowania zamówień. Jeśli jednak w sezonie zamówień jest ponad 40 sztuk dziennie, czas pomyśleć o specjalnym miejscu do pakowania.

Dedykowane miejsce do kompletowania zamówień

Są sklepy, w których wysyłka zamówień w masowych ilościach jest mocno uzależniona od sezonu. W tych właśnie sklepach najczęściej stawia się na elastyczność pracowników, którzy mogą być jednocześnie doradcami klienta oraz magazynierami. W przypadku niewielkich dostaw bywa tak, że ta sama osoba odbiera dostawę, wprowadza ją do systemu magazynowego, realizuje zamówienia i wykonuje szereg innych czynności. Rozwijający się biznes sprawia jednak, że w pewnym momencie poszczególne zadania trzeba delegować kolejnym pracownikom, dla których komfortu pracy, konieczne jest stworzenie osobnych miejsc i warunków, które pozwolą im realizować zadania szybko, wygodnie i bezpiecznie. A to wymaga odpowiednich narzędzi, mebli oraz miejsc.

Skompletować zamówienie w sklepie internetowym da się oczywiście na dowolnie wybranym stole na magazynie. Jednak lawinowy wzrost liczby zamówień sprawia, że dla ich płynnej realizacji warto zorganizować miejsce do ich kompletowania i pakowania. W zależności od ich ilości, trzeba wybrać odpowiednie meble, które doskonale wpiszą się w potrzeby osoby odpowiedzialnej za właściwe skompletowanie elementów każdego zamówienia. Ważny jest więc stół o odpowiedniej, wygodnej wysokości oraz krzesło, na którym w nieco luźniejszych chwilach pracownik będzie mógł odpocząć.

Meble dla pakowacza

Duży i wygodny stół to podstawa pracy etapu realizującego zamówienia sklepu internetowego. Do tego konieczne jest też siedzenie i dobrze zorganizowana sekcja narzędzi. Wszystko to można zrealizować we własnym zakresie, jednak znacznie wygodniej jest oprzeć się o narzędzia dedykowane temu typowi pracy. Stąd potrzeba korzystania z profesjonalnych mebli magazynowych, jakie proponują producenci tacy jak PROMAG S.A. Ewidentną zaletą takich mebli jest ich doskonałe dopasowanie do zindywidualizowanych potrzeb osób, które zajmują się kompletowaniem i pakowaniem zamówień. Regulowana wysokość blatu i dodatki umożliwiające sprawne sięganie po folie, taśmy i kartony sprawiają, że pakowanie nawet nietypowych zamówień staje się łatwiejsze i solidniejsze, a to doceniają klienci. Poza tym właściwe dobrane stołu i krzesła warsztatowego sprawia, że pracownicy zaplecza nie czują się zmęczeni i mogą poczuć relaks kręgosłupa i mięśni nóg. To zaś w perspektywie długiej pracy bardzo istotny element.

Dbanie o komfort pracy pracowników zaplecza zawsze przynosi korzyść sklepom internetowym. Wygoda dobrze zmotywowanego pracownika zawsze prowadzi do wzrostu jego wydajności i satysfakcji z pracy, a to bezpośrednio przekłada się na rentowność przedsiębiorstwa. Stąd tak istotny jest dobór specjalistycznych mebli warsztatowych nawet do mniejszego sklepu - to zawsze się sprawdza!

Zdjęcie główne: materiały prasowe