Forum Bielsko.Biala.pl
http://www.bielsko.biala.pl/forum/

Zna ktoś chłopaków? (kącik motoryzacyjny)
http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=83206
« Poprzednia strona  Strona 6 z 8  Następna strona »
Autor:  10RONNIE10 [ sobota, 20 sie 2011, 20:58 ]
Tytuł: 

GrzegorzD napisał(a):
10RONNIE10 napisał(a):a nie przyszło ci na myśl kupno Evo VII ? :) Pali tyle samo :)
A jaka frajda i jaki wygląd ... mmmm :D

Lag moim zdaniem tuning wizualny jest niepotrzebny ... poprawianie fabryki na siłę to bezsens ... oczywiscie na glebe i ładne koło to jak najbardziej ale szpachlex by siatex odpada !

Ma być sredniej wielkości - bedzie nim czesciej niż ja jeżdzić moja żona.
Ma być w miarę młode
Za rozsądne pieniądze
Ceny częsci mieszczące się w pewnych granicach

Evo odpada....

Kup żonie Sparka a sobie EVO :D

A tak na poważnie .. hmmm no to może civic vti ? :) małe zgrabne mało pali :P
Autor:  GrzegorzD [ sobota, 20 sie 2011, 21:06 ]
Tytuł: 

warunki:

Diesel lub Pb lubiące lpg
rocznik min 2001
cena 15-16 tys
Autor:  10RONNIE10 [ sobota, 20 sie 2011, 21:08 ]
Tytuł: 

LPG ?? No nie rób jaj :(

która benzyna lubi LPG ? nieeeeee ała !
Autor:  GrzegorzD [ sobota, 20 sie 2011, 21:30 ]
Tytuł: 

Dorosłe życie i chęć budowy domu. Trzeba oszczędzać.
Autor:  10RONNIE10 [ sobota, 20 sie 2011, 21:51 ]
Tytuł: 

też nie mam 18 lat .... ale GAZ ?!
Ja wyznaje jedna zasade ... co by sie nie działo tylko benzyna ... no chyba ze jej zabraknie ale to chyba nie za mojego życia.
Autor:  lag [ niedziela, 21 sie 2011, 01:52 ]
Tytuł: 

tomi308 napisał(a):Chodzi mi o:
II generacja Quattro



Kolejna generacja pojawiła się w 1988. Była zastosowana między innymi w: Audi 100 C3, Audi 100 C4, Audi Quattro, Audi 80, Audi S2.
System posiadał:

* Dyferencjał centralny: TorSen Typ 1. W warunkach normalnej przyczepności system przekazuje moment na koła osi przedniej i tylnej w stosunku 50 – 50. Niespodzianką jest natomiast, że w warunkach złej przyczepności system może automatycznie przekazać nawet do 80% (od 67do 80% w zależności od modelu) momentu obrotowego na oś, która posiada lepszą przyczepność kół do podłoża. W praktyce TorSen niestety słabo się sprawdza w lżejszym terenie off-road’owym,
* Dyferencjał tylnej osi – Otwarty, blokowany manualnie za pomocą przycisku na konsoli (ten sam system, co w pierwszej generacji),
* Dyferencjał przedniej osi – Otwarty, bez możliwości kontroli,

A czy BMW ma silniki mniej wysunięte do przodu hmmm chyba nie bo taka 740 V8 gdzieś się musi pomieścić.

Akurat seria 7 to skrajny przykład, lecz:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... engine.jpg

vs
http://0.tqn.com/d/cars/1/0/s/o/S8Engine.jpg


A chodzi mi raczej o segment serii 3 i A4

Audi:
http://image.eurotuner.com/f/9244608+w7 ... e_view.jpg

BMW:
http://bmw-sport.net/linkedimages/m3_csl_engine_bay.jpg

W BMW silnik zaczyna się w przedniej ćwiartce kół przednich i idzie do tyłu.
W Audi silnik kończy się tam gdzie jest przednia oś, a zaczyna zaraz za przednimi światłami.

To jest główna przyczyna takiego stanu rzeczy.


A LPG to jestem zwolennikiem wrzucania do wszystkiego co służy do jazdy codziennej, chyba, że silnik wybitnie tego nie znosi. Oraz nie do aut typowo sportowych, bo to bez sensu.

Co do właścicieli beemek - na szczęście sporo z nich wybiera te samochody ze względu na dobre właściwości jezdne i możliwość chodzenia zamaszystymi bokami, a nie "BO TO BUMA! JEEE"
Autor:  kamilak [ niedziela, 21 sie 2011, 09:58 ]
Tytuł: 

10RONNIE10 napisał(a):Widziałem tą Nyske na żywo i szczerze aż żal że jest w takim stanie ( opłakanym )
Gośc ma Komis + kolegów ... dało by się z tego zrobić imprezowóz mistrz ... a tymczasem tam w środku jakiś stary telewizor clatronic i jakieś video ( nie działa ) auto stoi pod chmurką i niszczeje a właściciel za chiny nie chce sprzedać ... no aż szkoda ...

Znajdz sponsora to uwierz mi chłopaki z miłą chęcią go zrobią ... ale niestety to kosztuje a nie każdego na to stać
Autor:  GP [ niedziela, 21 sie 2011, 20:11 ]
Tytuł: 

10RONNIE10 napisał(a):AHA GP .... AUDI A8 (zwłąszcza S8) roczniki 96-2000 zaraz po Phaetonie uważam za najpiękniejsze auto klasy premium :)

Oj, tak D2 po lifcie (od 1999 roku) to najlepsza buda w A8 :)
Choć to najnowsze też brzydkie nie jest ;)
Autor:  10RONNIE10 [ niedziela, 21 sie 2011, 21:36 ]
Tytuł: 

Nie lubie nowych samochodów ... jak dla mnie nowe auta sa wszystkie takie same ... do tego bez duszy
Autor:  lag [ niedziela, 21 sie 2011, 21:39 ]
Tytuł: 

No i jak w latach 80 i 90 byłoby możliwe to, że dwumas w turbodieselu padnie po 50kkm... CO TO MA BYĆ?! Dziwnym trafem to mniej więcej po 3 latach od zakupu, przy zwykłym przebiegu. Czyli po utracie gwarancji :lol:
Autor:  GrzegorzD [ niedziela, 21 sie 2011, 22:30 ]
Tytuł: 

Bo wtedy masz kupić nowe auto wg koncernow a nie naprawiac :)

Dobrym przykładem są ceny czesci do 2.0 TDI ;)
Autor:  10RONNIE10 [ niedziela, 21 sie 2011, 23:32 ]
Tytuł: 

Bo kiedyś samochody budowano dla klientów i z miłością a teraz tylko dla zysku !
Autor:  tomi308 [ poniedziałek, 22 sie 2011, 06:48 ]
Tytuł: 

Kiedyś samochody budowali inżynierowie a od 2000r samochody budują księgowi.
Autor:  GrzegorzD [ czwartek, 25 sie 2011, 12:39 ]
Tytuł: 

http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=17&t=4452

fake ale sie usmialem :)
Autor:  10RONNIE10 [ czwartek, 25 sie 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

No niestety fake ale jak by ktos to wykonal to .... szacun xD
Strona 6 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1