Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

opel TIGRA

Sprawy ważne i mniej ważne, zabawne i poważne, porady, opinie, dyskusje - wszystko o motoryzacji.

Postprzez Dosłowny » środa, 3 lut 2010, 10:08

Cześć!

Chciałbym kupić żonie OPLA TIGRĘ. Takie jej "marzenie"...
Czy ktoś miał lub ma do czynienia z tym samochodem? spotkałem się z opinią, że autko strasznie gnije i jest bardzo awaryjne.

Przyznam, że jestem laikiem motoryzacyjnym.

Jeśli macie jakieś doświadczenia, czekam na opinie. Dzięki
Dosłowny
nowicjusz
 
Posty: 14
Na forum od: 3 lut 2010, 10:05

Postprzez GP » środa, 3 lut 2010, 11:14

W zasadzie, to każdy Opel gnije, więc ta opinia na pewno dotyczy też Tigry :)
Z drugiej zaś strony, znajomi parę lat temu mieli takie właśnie autko i nic im się nie działo (poza blachą oczywiście).

Ale moje zdanie nie jest wyczerpujące z racji tego, że takiego samochodu nie miałem...
Fotograf z pasji, fotograf z zawodu.
Avatar użytkownika
GP
użytkownik
 
Posty: 3386
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez sky » środa, 3 lut 2010, 11:31

Miałem calibrę wiele lat temu,sprzedałem ponieważ ruda zaczynała zjadać blachy.
Rdza łapie na każdy goły kawałek blachy.W społeczeństwie krąży mit że jeśli samochód jest nowy lub prawie nowy,jego blacharce nic nie grozi,a konserwacji poddaje się polonezy itp.Nic bardziej błędnego.Elementy wewnętrzne karoserii samochodowych są "suche w środku".Wilgoć i aura jak dziś za oknem sprzyjają korodowaniu nie zabezpieczonych blach.Któryś kolega pytal ostatnio o megane coupe,w odpowiedzi napisałem żeby zwrócił uwagę na podwozie ponieważ gniją pod tylną belką zawieszenia,ale też nie jest to regułą.Podobnie jest z tigrą,nie ma reguły.Jeśli uda się kupić zdrową,trzeba zainwestować w ochronę karoserii,jeśli jest to zakup na parę lat.