Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

auto przerobione na gaz

Sprawy ważne i mniej ważne, zabawne i poważne, porady, opinie, dyskusje - wszystko o motoryzacji.

Postprzez Przemek73 » poniedziałek, 4 paź 2010, 21:10

sweeper napisał(a):i zasadniczo podałeś kolejny argument dal którego lpg odpada - duże przebiegi ile wytrzyma taki zagazowany benzyniak? 150, 200, 250 000 km?

Ok. 300 tys. Tak, tyle ma mój przebiegu (rocznik 90 zeszłego wieku). Z tego ostatnie 100 tys. na LPG i jeździ dalej. I co Ty na to?
Co do nowoczesnych diesli zgodzę się z opinią, że są bardzo czułe na paliwo. Raz zatankujesz jakiś syf i kilka tysięcy do tyłu (paru znajomym się to już zdarzyło).
Na koniec kwestia parkingów podziemnych, na żaden z LPG teoretycznie wjechać nie możesz, teoretycznie, bo jak się nie przyznasz... ;)
Przemek73
użytkownik
 
Posty: 705
Na forum od: 25 cze 2009, 09:28

Postprzez paputek25 » poniedziałek, 4 paź 2010, 21:15

Przemek73 napisał(a):
sweeper napisał(a):i zasadniczo podałeś kolejny argument dal którego lpg odpada - duże przebiegi ile wytrzyma taki zagazowany benzyniak? 150, 200, 250 000 km?

Ok. 300 tys. Tak, tyle ma mój przebiegu (rocznik 90 zeszłego wieku). Z tego ostatnie 100 tys. na LPG i jeździ dalej. I co Ty na to?
Co do nowoczesnych diesli zgodzę się z opinią, że są bardzo czułe na paliwo. Raz zatankujesz jakiś syf i kilka tysięcy do tyłu (paru znajomym się to już zdarzyło).
Na koniec kwestia parkingów podziemnych, na żaden z LPG teoretycznie wjechać nie możesz, teoretycznie, bo jak się nie przyznasz... ;)

Mój na gazie zrobił 230 tyś i żyje nadal :) bo znam kupującego .
Co do diesli pomimo to ,iż użytkuje to się z Tobą zgadzam , polecam fora Sweeperowi silników 1.5 Dci, 2.2 Dci , zapychające się zawory Egr itp.
W moim małym silniczku Diesla , remont jest przewidziany na 200 tyś !!! , w tym wymiana paska rozrządu (łańcuch) , takżę koszty w przyszłości niemałe .
paputek25
użytkownik
 
Posty: 758
Na forum od: 19 sty 2009, 19:56

Postprzez sebastian » poniedziałek, 4 paź 2010, 21:55

sweeper napisał(a):nie, podobnie jak zakupu benzyniaka, kosztów instalacji lpg, droższego przeglądu i częstszej wymiany mat. eksploatacyjnych

brałem pod uwagę warunki:
1. zużycie paliwa
2. komfort podróżowania
3. częstotliwość przeglądów mechanicznych

ale temat nie jest teraz o wyższości LPG nad ON tylko o sensie instalowania do konkretnego samochodu

i tutaj moja argumentacja jest niezmienna:
- wyższe koszty przeglądów mechanicznych
- większa częstotliwość przeglądów mechanicznych
- ograniczenia w ruchu (parkingi podziemne)

Koszt instalacji sie szybko zwraca jak dużo jeździsz , przegląd masz droższy o ok.60zł. a wymiana mat. eksploatacyjnych to robisz tak jak w każdym aucie i tak trzeba wymieniać i tak trzeba i to jest nie uniknione a jaką masz większą częstotliwość przeglądów mechanicznych? to wiadome że na parking podziemny nie wolno wjeżdzać autem z gazem
sebastian
użytkownik
 
Posty: 378
Na forum od: 2 lip 2007, 13:53
Lokalizacja: Wadowice

Poprzednia strona

Powrót do Motoryzacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron