sweeper napisał(a):dracoone napisał(a):I za zwyczaj jak ze wszystkim najwięcej do powiedzenia o gazie mają ludzie którzy nigdy go nie mieli ...
miałem dwa
jedno starsze (na gaźniku) i drugie nowe (wtryskiwacze gazu)
pierwsze jeździło i na silniku 1.4 brało 10 litrów gazu
drugie na silniku 2.0 paliło 8 litrów i wiecznie się sypało (sterowanie komputera gazu i benzyny na zmianę się sypało)
ale co tam... lpg wychodzi taniej...
paputek25 napisał(a):Sweeper, co z tego że disel pali 5 L cirka 25zł /100zł , jak osiągi kiepskie , przyśpieszenie , elastyczność , specyficzny warkot itd , ( czesta regeneracja turbin wtrysków itp , wrażliwosć na paliwo )
paputek25 napisał(a):btw, z ciekawości ,na które parkingi podziemnie nie wpuszczono Was z LPg ?
sweeper napisał(a):tak samo jest z benzyniakami - kupisz byle co i zagazujesz będziesz miał efekt podobny
takie opowiadanie o kiepskich osiągach, elastyczności czy awariach to raczej nazwałbym legendami
nie będę Ci opowiadał o swoim samochodzie bo to i tak niczego Tobie nie udowodni
każdy ma jakieś zdanie wypracowane na dany temat
pytanie tylko czy widzi tylko jeden koniec
sweeper napisał(a):i zasadniczo podałeś kolejny argument dal którego lpg odpada - duże przebiegi
ile wytrzyma taki zagazowany benzyniak? 150, 200, 250 000 km?
sweeper napisał(a):i kolejny argument dla którego LPG odpada - jakby to był tak wspaniały system zasilania to byłby fabrycznie instalowany na szerszą skalę (ile samochód jest obecnie dostępnych z fabryczną instalacją lpg?)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości