lag napisał(a):sweeper napisał(a):ale skoro już mówisz o zakrętach itp. to Renault Laguna GT 4CONTROL jest szybsza w slalomie od Imprezy WRX czy od Porsche Boxster S
Chyba gigancie
A powiedzmy sobie - na drodze? Na zakręcie? W prawdziwym świecie?
lag napisał(a):A powiedzmy sobie - na drodze? Na zakręcie? W prawdziwym świecie?
sweeper napisał(a):lag napisał(a):A powiedzmy sobie - na drodze? Na zakręcie? W prawdziwym świecie?
widzę Citroena C4 czy wcześniej Xsarę które zdominowały rajdy samochodowe
ale nie dociera to jakoś do Ciebie
lag napisał(a):sweeper napisał(a):lag napisał(a):A powiedzmy sobie - na drodze? Na zakręcie? W prawdziwym świecie?
widzę Citroena C4 czy wcześniej Xsarę które zdominowały rajdy samochodowe
ale nie dociera to jakoś do Ciebie
Odpowiedz na pytanie.
Samochody Japońskie są lepsze od Europejskich (mówimy o wszystkim do roku 2000 gdzie zaczęto w 99% robić chłam) - ponieważ samochód powinien głównie jeździć i po prostu działać, a to robią i słyną z tego praktycznie wszystkie Japończyki. Citroen i Renault, Fiat i Peugeot to rzeczywiście znane i cenione symbole niezawodności jeżdżone do dziś w krajach trzeciego świata w trudnych warunkach, jak pickupy Toyoty.
10RONNIE10 napisał(a):VW to podobno najmniejsze szpary i niemieckie solidne ale też nudne ...
Opinie i stereotypy sie z niczego nie biorą!
10RONNIE10 napisał(a):lag napisał(a):sweeper napisał(a):ale skoro już mówisz o zakrętach itp. to Renault Laguna GT 4CONTROL jest szybsza w slalomie od Imprezy WRX czy od Porsche Boxster S
Chyba gigancie
A powiedzmy sobie - na drodze? Na zakręcie? W prawdziwym świecie?
PADŁEM
lag napisał(a):Odpowiedz na pytanie.
lag napisał(a):Samochody Japońskie są lepsze od Europejskich (mówimy o wszystkim do roku 2000 gdzie zaczęto w 99% robić chłam)
10RONNIE10 napisał(a):Sweeper ... Ty za to wychwalasz tylko jedną markęi jest ok ?
10RONNIE10 napisał(a):Ja wychwalam marek pięć co najmniej, i kilkanaście modeli.
10RONNIE10 napisał(a):Impreza i Lancer nie są najlepsze w swojej klasie.
Jako EVO i STI niewątpliwe tak, ale jako zwykłe 1.6 Lancer jest średniakiem klasowym.
10RONNIE10 napisał(a):Co do tej tezy wyższości japońskich nad europeiskimi to owszem ... te samochody zawsze były lepsze bo Francuskie się sypały a Japońskie jeździły ...
kjs40 napisał(a):10RONNIE10 napisał(a):lag napisał(a):Chyba gigancie
A powiedzmy sobie - na drodze? Na zakręcie? W prawdziwym świecie?
PADŁEM
Mniej więcej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaE
A teraz vs Subaru:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ypJZUxKvaiY
A to lagusia którą chętnie bym kupił gdyby nie inne priorytety:
http://www.youtube.com/watch?v=gbLyV3mI ... re=related
I schowajta się z tymi japońskimi taczkami dla kurdupli:)
lag napisał(a):Pytam o prawdziwy świat, prawdziwe drogi, nie pachołkolandię.
Wśród pachołków to jest w ch*j szybszych aut niż ta Laguna, chociażby zglebiony Swift GTi na slicku. Tylko czego to dowodzi?
Dobra, dobrze, że laguna 4WS startuje w rajdach i jeb*e w kakao wszystkie evo i sti
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości