Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

Japonia vs Europa :D

Sprawy ważne i mniej ważne, zabawne i poważne, porady, opinie, dyskusje - wszystko o motoryzacji.

Postprzez lag » wtorek, 27 wrz 2011, 15:01

kjs40 napisał(a):
lag napisał(a):Pytam o prawdziwy świat, prawdziwe drogi, nie pachołkolandię.
Wśród pachołków to jest w ch*j szybszych aut niż ta Laguna, chociażby zglebiony Swift GTi na slicku. Tylko czego to dowodzi?
Dobra, dobrze, że laguna 4WS startuje w rajdach i jeb*e w kakao wszystkie evo i sti

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Tak w prawdziwym świecie na przykład toczysz się po szosie i nagle wbiega Ci dzieciak wtedy wykonujesz mniej więcejj taką pachołkolandię po to aby ominąc dziecko i nie wjechać na czołowe z TIRem. Jest wtedy bardzo istotne zeby samochodu nie zarzuciło bo możesz w coś uderzyć odbić się i całkowicie stracić kontrolę nad pojazdem.

Co to ma do czasu pokonania slalomu? Będziesz się chwalił, że ominąłeś wybiegające dziecko w Lagunie szybciej niż w Boxsterze? :D

Prawdziwy świat - zwykłe drogi, np w górach, czy we wsiach.
troll bros
lag
użytkownik
 
Posty: 1623
Na forum od: 22 lip 2007, 21:01

Postprzez sweeper » wtorek, 27 wrz 2011, 15:37

jakbyś trochę uważniej obejrzał te filmiki to czas jest efektem prędkości z jaką pokonujesz slalom
i tak przy 90km/h na godzinę Impreza wypadnie z toru jazdy a Laguna przy 92 km/h nadal utrzyma się na drodze
z resztą komentarze pod filmem obrazują poziom wiedzy zbliżony do tego jaki próbujesz nam sprzedać na forum :)
Avatar użytkownika
sweeper
użytkownik
 
Posty: 2974
Na forum od: 12 sie 2008, 16:33
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez 10RONNIE10 » wtorek, 27 wrz 2011, 17:19

kjs40 napisał(a):
lag napisał(a):Pytam o prawdziwy świat, prawdziwe drogi, nie pachołkolandię.
Wśród pachołków to jest w ch*j szybszych aut niż ta Laguna, chociażby zglebiony Swift GTi na slicku. Tylko czego to dowodzi?
Dobra, dobrze, że laguna 4WS startuje w rajdach i jeb*e w kakao wszystkie evo i sti

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ty jeździsz autem w prawdziwym świecie czy na konsoli?
Tak w prawdziwym świecie na przykład toczysz się po szosie i nagle wbiega Ci dzieciak wtedy wykonujesz mniej więcejj taką pachołkolandię po to aby ominąc dziecko i nie wjechać na czołowe z TIRem. Jest wtedy bardzo istotne zeby samochodu nie zarzuciło bo możesz w coś uderzyć odbić się i całkowicie stracić kontrolę nad pojazdem.

mhm od kiedy dzieci wybiegają na autostradach ?? :P
Poza tym każde auto w tym teście wykonało slalom tylko Laguna z większą prędkościa więc wszystkie są powiedzmy na podobnym poziomie ;)

Mówisz kolego że Japońce tylko kopiują hmmm
Może ale nadal robią lepiej mimo że kopia a ten co wymyślił dalej robi szajs :P
Przykłąd ? Silniki ze zmiennymi fazami rozrządu :)
Ciekawe czy wiesz kto to wprowadził jako pierwszy i nadal takiego nie ma :P ;)
ANTY PO/PiS/SLD/PSL !!

NIE GŁOSUJE NA MNIEJSZE ZŁO !
10RONNIE10
użytkownik
 
Posty: 1521
Na forum od: 17 cze 2010, 20:57

Postprzez lag » wtorek, 27 wrz 2011, 17:59

sweeper napisał(a):jakbyś trochę uważniej obejrzał te filmiki to czas jest efektem prędkości z jaką pokonujesz slalom
i tak przy 90km/h na godzinę Impreza wypadnie z toru jazdy a Laguna przy 92 km/h nadal utrzyma się na drodze

Jak za kierownicą będzie siedziała pipa.

A co stanie się na mokrej nawierzchni? :)
Ostatnio edytowano wtorek, 27 wrz 2011, 18:00 przez lag, łącznie edytowano 1 raz
troll bros
lag
użytkownik
 
Posty: 1623
Na forum od: 22 lip 2007, 21:01

Postprzez Piotrek » wtorek, 27 wrz 2011, 18:32

Oczywiście 10RONNIE10 i Lag to wiecie, ale może ktoś inny skorzysta : http://autokult.pl/2011/06/11/zmienne-f ... vtec-wideo , jest tam jeden z komentarzy Kolego 10RONNIE10: System VTEC (VVT) to patent Alfy Romeo z 1970 roku roku montowany w Alfie Spider http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_v ... ng#History, co Ty na to? Co japońskich samochodów oczywiście tych top a nie śmieciowego syfu dla mas , oprócz tego, że są brzydkie, ciężkie i wygladają krowiasto to w środku jakieś takie tanie, mi przypominają Tico, te ohydne tanie plastiki i te kolory, tylko amerykańskie produkcje im dorównują w tandecie ale nie można się dziwić bo właśnie japończycy zajmują olbrzymi procent amerykańskiego rynku. Jak dla mnie dobry samochód to także wygląd, jakość komponentów i oczywiście napęd, a nie pseudo super opinia, która nie jest zgodna z rzeczywistością. pozdrawiam
Piotrek
użytkownik
 
Posty: 3140
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Mikuszowice Krakowskie pod lasem

Postprzez 10RONNIE10 » wtorek, 27 wrz 2011, 21:08

Piotrek napisał(a):Oczywiście 10RONNIE10 i Lag to wiecie, ale może ktoś inny skorzysta : http://autokult.pl/2011/06/11/zmienne-f ... vtec-wideo , jest tam jeden z komentarzy Kolego 10RONNIE10: System VTEC (VVT) to patent Alfy Romeo z 1970 roku roku montowany w Alfie Spider http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_v ... ng#History, co Ty na to? Co japońskich samochodów oczywiście tych top a nie śmieciowego syfu dla mas , oprócz tego, że są brzydkie, ciężkie i wygladają krowiasto to w środku jakieś takie tanie, mi przypominają Tico, te ohydne tanie plastiki i te kolory, tylko amerykańskie produkcje im dorównują w tandecie ale nie można się dziwić bo właśnie japończycy zajmują olbrzymi procent amerykańskiego rynku. Jak dla mnie dobry samochód to także wygląd, jakość komponentów i oczywiście napęd, a nie pseudo super opinia, która nie jest zgodna z rzeczywistością. pozdrawiam

taaa własnie V-tec to Fiatowski wynalazek nigdy do końca nie zrobiony porządnie.

Co do wykończenia to fakt że Japońce robili auta dobre technicznie dopracowane jezdnie itd ale nie mający pojęcia o materiałach wykończeniowych.
Fakt że ich najbliższy rynek zbytu to USA a nie Europa i tak to wyglądało ale co mi po ślicznym Citroenie który z garażu ledwo wyjeżdza i trzeba do ASO ?

Znasz kawał o właścicielach Alfy tak ?
ANTY PO/PiS/SLD/PSL !!

NIE GŁOSUJE NA MNIEJSZE ZŁO !
10RONNIE10
użytkownik
 
Posty: 1521
Na forum od: 17 cze 2010, 20:57

Postprzez Piotrek » środa, 28 wrz 2011, 13:12

10RONNIE10 napisał(a):Znasz kawał o właścicielach Alfy tak ?

Znam, ale ja serwis odwiedzam raz do roku na przegląd. A teraz mam już drugi francuski samochód a pierwszy właśnie to był Citroen C2 VTS. Przedtem miałem cztery Fiaty, ostatni z nich to Punto HGT i może to był błąd z tą marką, nieźle się z nimi namęczyłem i niestety nie mam o Fiacie zbyt dobrej opinii. Ale są jeszcze inne marki europejskie i to z całkiem solidne i rzetelnie traktujące produkcję samochodów, więc wybór mam. pozdrawiam
Piotrek
użytkownik
 
Posty: 3140
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Mikuszowice Krakowskie pod lasem

Postprzez 10RONNIE10 » środa, 28 wrz 2011, 20:47

hmmm Fiacik HGT fajna maszynka .... kolega miał i on akurat nie narzekał możę trafiłes na kiepski model ...
ANTY PO/PiS/SLD/PSL !!

NIE GŁOSUJE NA MNIEJSZE ZŁO !
10RONNIE10
użytkownik
 
Posty: 1521
Na forum od: 17 cze 2010, 20:57

Postprzez 10RONNIE10 » środa, 28 wrz 2011, 21:37

ANTY PO/PiS/SLD/PSL !!

NIE GŁOSUJE NA MNIEJSZE ZŁO !
10RONNIE10
użytkownik
 
Posty: 1521
Na forum od: 17 cze 2010, 20:57

Postprzez GP » środa, 28 wrz 2011, 22:12

10RONNIE10 napisał(a):Coś dla GP ;)

http://motokiller.pl/304

:lol:

Heh, widziałem ten filmik już jakiś czas temu.

Sprawa wygląda następująco:
1. W Audi Q5 zastosowany jest "pseudo napęd na 4 koła", realizowany przez sprzęgło Haldex, który jest mniej efektywny od "prawdziwego" quattro, czyli Torsena.

2. Napęd quattro (również ten torsenowski) ma swoje ułomności; ma problemy przede wszystkim przy wykrzyżu (czyli kiedy koła po przekątnej są oderwane od nawierzchni), co w codziennej jeździe, niezależnie od pogody zdarza się skrajnie rzadko. Jednak mimo to, nawet z takiej "opresji" da się bez problemu wyjść.

W każdym bądź razie, w realnym życiu, a nie w syntetycznych testach, quattro jest absolutnie niezawodne!

Tyle w temacie :)
Fotograf z pasji, fotograf z zawodu.
Avatar użytkownika
GP
użytkownik
 
Posty: 3386
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez 10RONNIE10 » środa, 28 wrz 2011, 22:30

ale to był zwykły podjazd pod górkę :) np. oblodzoną :P
Już nie mówmy o hardcorach typu wykrzyż w suvie :P

Ale z taką sytuacją kiedy jedna oś napotka lód a tył nadal jest na asfalcie u nas spotkać się bardzo łatwo i wtedy co ? Jak widać .... no nie popisali się.
ANTY PO/PiS/SLD/PSL !!

NIE GŁOSUJE NA MNIEJSZE ZŁO !
10RONNIE10
użytkownik
 
Posty: 1521
Na forum od: 17 cze 2010, 20:57

Postprzez Filipbb » środa, 28 wrz 2011, 22:34

@GP Audi Q5 ma Torsena a Q3 Haldexa. W tym filmiku coś jest nie tak bo z trójki Audi, Mercedes, BMW to BMW miało najgorszy napęd na cztery koła (Audi i Mercedes - Torsen). To Q5 ma chyba jakąś wadę.
Filipbb
użytkownik
 
Posty: 87
Na forum od: 17 lis 2008, 20:25
Lokalizacja: BB

Postprzez 10RONNIE10 » czwartek, 29 wrz 2011, 00:23

Ale to sie potwierdza ze teraz robia tylko gówno i nic więcej.

Ofc poza Japonią:P
ANTY PO/PiS/SLD/PSL !!

NIE GŁOSUJE NA MNIEJSZE ZŁO !
10RONNIE10
użytkownik
 
Posty: 1521
Na forum od: 17 cze 2010, 20:57

Postprzez tomi308 » czwartek, 29 wrz 2011, 06:46

10RONNIE10 napisał(a):Coś dla GP ;)

http://motokiller.pl/304

:lol:

Test robiony przez bmw to co mogło wygrać?Tu masz real:
http://www.youtube.com/watch?v=pkMn5Z4A ... re=related
tomi308
użytkownik
 
Posty: 324
Na forum od: 11 lut 2011, 10:02

Postprzez GP » czwartek, 29 wrz 2011, 08:47

10RONNIE10 napisał(a):ale to był zwykły podjazd pod górkę :) np. oblodzoną :P
(...)
Ale z taką sytuacją kiedy jedna oś napotka lód a tył nadal jest na asfalcie u nas spotkać się bardzo łatwo i wtedy co ? Jak widać .... no nie popisali się.

Wierz mi, w takiej sytuacji quattro sobie poradzi bez najmniejszego problemu. Mnie jakoś nigdy ani lód, ani duża ilość śniegu nie zatrzymała :cool:

Filipbb napisał(a):@GP Audi Q5 ma Torsena a Q3 Haldexa.

Racja, mój błąd. Widać, że w SUV'ach akurat nie "siedzę" :D

Filipbb napisał(a):To Q5 ma chyba jakąś wadę.

Ma taką samą wadę, jak KAŻDY samochód wyposażony w napęd quattro. Poszperaj trochę, choćby po YouTube, to znajdziesz milion innych, tego typu "testów". Choćby A4-rkę na rolkach podstawionych pod prawe lub potem lewe koła - też ma problemy z ruszeniem, bo kręcą się tylko te koła, które nie mają przyczepności :D Albo A8 D3, w podobnym teście do tego z Q5, z podobnym skutkiem.
quattro bywa ułomne, ale tylko w skrajnych sytuacjach, takich które na drodze nigdy nie wystąpią.


Też mu przez chwilę ryła tylko tylna oś :P Ale to trochę dziwne, bo robiłem podobne testy, również z nagrywaniem video i było wyraźnie widać start wszystkich kół jednocześnie :)
Fotograf z pasji, fotograf z zawodu.
Avatar użytkownika
GP
użytkownik
 
Posty: 3386
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motoryzacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości