Forum Bielsko.Biala.pl http://www.bielsko.biala.pl/forum/ |
|
Japonia vs Europa :D http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=83262 |
« Poprzednia strona Strona 11 z 11 |
Autor: | thermalfake [ poniedziałek, 16 kwi 2012, 18:15 ] |
Tytuł: | |
A to nie był ten zielony egzemplarz z przeszczepionymi lampkami od Bory ? |
Autor: | 10RONNIE10 [ poniedziałek, 16 kwi 2012, 21:01 ] |
Tytuł: | |
skoro pisał że civic był rok 94 a golf 98 to widocznie chciał coś nowszego. Nie każdy jest maniakiem jednej marki, no niestety w tym przypadku kolegę pokarało ale to ten nie jest tak do końca że jedna marka będzie zawsze robiła dobre samochody, a co gorsza na prawo i lewo się słyszy same ochy i achy nad golfami wiec sie pewnie kolega dał nabrać. |
Autor: | tomi308 [ wtorek, 17 kwi 2012, 06:32 ] |
Tytuł: | |
Jak chciał sobie kupić coś nowszego to chyba są jakieś japońskie wozidełka młodsze od civic-a z 94 prawda? |
Autor: | 10RONNIE10 [ wtorek, 17 kwi 2012, 14:35 ] |
Tytuł: | |
A to już nie do mnie pytanie dlaczego tak a nie inaczej zrobił ... Wiesz, człowiek istota omylna i błędy popełniać lubi |
Autor: | Lapa_Christi [ środa, 18 kwi 2012, 08:33 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem jak inne autka sie spisuja, ale mam teraz starą BeeMkę serii 5 (E34) i jest po prostu boska... a japończyka w tym roczniku ciężko znaleźć... |
Autor: | 10RONNIE10 [ środa, 18 kwi 2012, 14:19 ] |
Tytuł: | |
eee przesadzasz |
Autor: | Lapa_Christi [ czwartek, 19 kwi 2012, 10:30 ] |
Tytuł: | |
no może ciut... ale silniki japońskich wyścigówek są niestety mniej żywotne. Duża średnica tłoka (prawie jak patelnia), krótki skok - czyli spora moc, ale mniejszy moment - tak się czesto działo w japońskich silnikach. W starszych europejskich samochodach stopień wyżyłowania był mniejszy... oczywiście kosztem zużycia, bo silniki powyżej 2,5 litra to łapczywe pijaki... ja jednak skłaniam się w stronę większych i przyciężkawych niż małych a zbyt ruchliwych Tak, tak... zestarzałem się |
Autor: | lag [ czwartek, 19 kwi 2012, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Japończycy robili sporo wozów w tym rodzaju jak E34- np. Nissan Cefiro z RB (również turbo) - silniki R6 jak w BMW o pojemnościach 2.0 i 2.5, oraz cała rodzina Toyot JZX gdzie były silniki JZ - również R6 2.5 z turbo lub bez, oraz 3.0 n/a Oba w/w oczywiście z jedynie słusznym napędem RWD Na rynek USA było sporo limuzyn pokroju Nissana Maximy gdzie jest V6 itd. Także nie jest tak trudno znaleźć takiego Japończyka Ale fakt, Niemieckie limuzyny RWD to jest to. |
Autor: | Lapa_Christi [ czwartek, 19 kwi 2012, 11:32 ] |
Tytuł: | |
lagu... no to teraz otwieramy autogiełdacompeel... czy cuś takiego i szukamy ile jest niemieckich czołgów, a ile japońskich czołgów Mazda na przykład miała fajne roadsterki z silnikiem Wankla... ale to też rzadko spotykany u nas rarytasik... |
Autor: | lag [ czwartek, 19 kwi 2012, 12:23 ] |
Tytuł: | |
Akurat wankla miała rodzina RX gdzie były zwykłe cabrio, roadstery to mx5 z silnikami rzędowymi R4 1.6 i 1.8 Jest mazda xedos, nissan maxima, honda legend, mitsubishi galant http://otomoto.pl/nissan-maxima-2-0v6-k ... 63954.html http://otomoto.pl/mazda-xedos-exclusiv-C23800800.html http://moto.allegro.pl/sprzedam-mazda-x ... 28051.html http://moto.allegro.pl/piekny-mitsubish ... 34305.html http://otomoto.pl/honda-legend-3-5l-205 ... 54288.html No i oczywiście marka Toyoty produkująca swego czasu wyłącznie słuszne pojazdy: http://moto.allegro.pl/lexus-ls400-full ... 79757.html http://otomoto.pl/lexus-gs300-nawigacja ... 12589.html |
Strona 11 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/ |