10RONNIE10 napisał(a):Oczywiście ze szkodzi ... jak bys sie czul kupujac Jaguara i majac te same manetki czy radio co w focusie ktory jest tańszy o 100 tysiecy ojro ? to samo tyczy sie innych marek wlacznie z Bugatti Veyronem ktoremu sie zarzuca zbyt bliskie kontakty z AUDI.
Zmieniło się podejście marketingowe. W dobie naszych czasów lepiej sprzedawać tańsze ale masowo produkowane auto które kupi większa ilość ludzi. To samo jest z S-Typem. Może nie na taką skalę ale jednak. Dobitnie pokazało to także wprowadzenie silników diesla do repertuaru - nic przeciwko nim nie mam bo dzisiejszy diesel jest nad wyraz dobrą i mocną jednostką. Ale Jaguar kiedyś to przede wszystkim tradycja podobnie jak Ferrari czy Porsche dla ludzi z klasą a nie "dresów". Obecnie w rękach hindusów tych od Tata Nano. W świecie wielkich koncernów koligacje są nieuniknione. Mi się przykładowo nie podoba w omawianym Veyronie tył/lampy tego samochodu. Zbytnio pospolite i przypominające VW. Obecne Lamborghini to też koneksje z Audi.