staszeks napisał(a):Mi wystarczy jeden przykład.
Jedziesz takim samochodem wąską krętą drogą za traktorem, a nawet prosta za ciężarówką.
Jak wyprzedzać?
weasel napisał(a):Moim zdaniem dla "prawdziwego kierowcy" nie ma znaczenia czym jedzie i z której strony ma kierownice. On i tak potrafi się dostosować. Zagłębiając się natomiast w drugą skrajność, czyli umiejętności "niedzielnych kierowców" i "kierowców z przypadku" to... strach się bać :/
staszeks napisał(a):Mi wystarczy jeden przykład.
Jedziesz takim samochodem wąską krętą drogą za traktorem, a nawet prosta za ciężarówką.
Jak wyprzedzać?
10RONNIE10 napisał(a):Jak dla mnie ta zmiana ma tylko jeden plus i bynajmniej nie jest to chęć zakupienia przeze mnie B5, ale np do tej pory nie było możliwości kupienia i zarejestrowania Nissana Skyline GTR (wychodził tylko z kierownicą po prawej) ale w calym tym bezsensie to marne pocieszenie. Zobaczymy SZY jak leci na czoło zza jakiegoś autokaru. Ale UE juz nie raz pokazała swoje idiotyzmy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości