Tommy_ napisał(a):Sprawdź stan klem + oraz - oraz mocowanie przewodu masowego akumulatora do karoserii.
Tommy_ napisał(a):Odnośnie "znikania prądu" - kup sobie najtańszy najprostszy miernik (w castoramie 15zł), odepnij klemy i zmierz napięcie na akumulatorze. Załóżmy, że pokaże Ci 13,2V.
Teraz załóż klemy i po chwili (na wyłączonym zapłonie!) zmierz ponownie. Jeśli wyjdzie Ci mniej (np. 12,2V) to otwórz puszkę z bezpiecznikami i zacznij wyjmować je po kolei cały czas patrząc na wskazania miernika. Wyciągasz bezpiecznik - jeśli napięcie się nie zmienia to wkładasz go z powrotem i przechodzisz do następnego. Jeśli wzrasta to masz winowajcę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości