Forum Bielsko.Biala.pl
http://www.bielsko.biala.pl/forum/

instalacja wodorowa
http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=87810
Strona 1 z 4  Następna strona »
Autor:  seweryn5 [ niedziela, 26 maja 2013, 13:56 ]
Tytuł:  instalacja wodorowa

korzysta ktoś z was z instalacji wodorowej? Podobno ogranicza spalanie o 30% nawet do diesli się nadają i jest sporo tańsza od instalacji gazowej. Zastanawiam się nad czymś takim do swojej maszyny.
Autor:  GrzegorzD [ niedziela, 26 maja 2013, 20:27 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

placebo....

a prąd do elektrolizy to skąd się bierze?
Autor:  Del_Rey [ niedziela, 26 maja 2013, 21:32 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Wiecej juz daje magnetyzer ;D
Autor:  MakDrajwer [ poniedziałek, 27 maja 2013, 17:48 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Gdyby faktycznie działały te wszystkie instalacje wodorowe, magnetyzery , oporniki z allegro czy "magiczne" dodatki to napewno producenci zamiast wtrysków bezpośrdnich, DPF-ów czy hybryd stosowali w autach w/w rzeczy. I taniej i prościej ...

Z instalacją HHO miałem do czynienia w trzech autach jednego właściciela. Prawie rok walczył z problemami aż wreszcie oby trzy instalacje sprzeał na alle.
Autor:  Markam [ czwartek, 30 maja 2013, 14:32 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Miałem u Siebie. Instalacja powoduje to że oszukuje się MAF/MAP sensor lub boostsensor. Tak aby podał mniej paliwa. A resztę ma niby uzupełnić gaz HHO. Pic na wodę, fotomontarz. Miałem u Siebie w mazdzie 323f 2.0 DiTD. Paliła mi litr więcej. Szkoda kasy, czasu i nerwów.
Autor:  Del_Rey [ czwartek, 30 maja 2013, 14:37 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Zawsze mozna napompowac opony azotem, wtedy tez spalanie spadnie...
Autor:  GP [ czwartek, 30 maja 2013, 15:38 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Del_Rey napisał(a):Zawsze mozna napompowac opony azotem, wtedy tez spalanie spadnie...

Nie wiem, co ma azot w oponach do spalania, poza tym, że nie "ucieka" z opon tak szybko, jak powietrze (co akurat może wpływać na spalanie, bo dłużej utrzymuje się odpowiednia ilość gazu w oponie) :)

Ale co by nie mówić, to stosując zasady ecodriving'u można dużo zaoszczędzić na spalaniu...
Autor:  Del_Rey [ czwartek, 30 maja 2013, 15:44 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

GP napisał(a):
Del_Rey napisał(a):Zawsze mozna napompowac opony azotem, wtedy tez spalanie spadnie...

Nie wiem, co ma azot w oponach do spalania, poza tym, że nie "ucieka" z opon tak szybko, jak powietrze (co akurat może wpływać na spalanie, bo dłużej utrzymuje się odpowiednia ilość gazu w oponie) :)

Ale co by nie mówić, to stosując zasady ecodriving'u można dużo zaoszczędzić na spalaniu...



W sumie, te 20% tlenu w oponie robi roznice :)
Autor:  Piotrek [ czwartek, 30 maja 2013, 16:30 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Co do azotu widzę z doświadczenia jeden wielki plus, w zasadzie nie zmienia objętości przy zmianach temperatury. Jestem zmuszony używać opon nisko profilowych w zimie, na mrozie napompowane azotem, dalej wyglądają normalnie, a w napełnionych powietrzem felgi prawie że dotykają podłoża.
pozdrawiam
Autor:  Del_Rey [ czwartek, 30 maja 2013, 16:51 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

to masz chyba mocno ponizej 55 profil? Tej zimy u matki w gratisie przy zmianie na zimówki u matki dostalem pompowanie azotem i roznicy zadnej nie widzialem.
Autor:  Piotrek [ czwartek, 30 maja 2013, 17:01 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Del_Rey napisał(a):to masz chyba mocno ponizej 55 profil?
mam profil 45.
Widać, widać, jak się przejdziesz w zimie po parkingu to zobaczysz przy dużym mrozie jakie niektóre oponki są sflaczałe.
pozdrawiam
Autor:  Del_Rey [ czwartek, 30 maja 2013, 17:08 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Piotrek napisał(a):
Del_Rey napisał(a):to masz chyba mocno ponizej 55 profil?
mam profil 45.
Widać, widać, jak się przejdziesz w zimie po parkingu to zobaczysz przy dużym mrozie jakie niektóre oponki są sflaczałe.
pozdrawiam


Wiesz, w sumie nie zwracałem na to uwagi może. Musialbym mieć porównianie. tak z ciekawosci teraz zerknalem co fachowcy pisza o tym wynalazku. Fakt, polecają i to bardzo. Ale oszczednosci na paliwie dla mnie są żadne, +-3% oszczdnosci paliwa, to zwykly blad pomiarowy . Raczej tylko w sferze domniemanego szybszego korodowania felg. Ale patrzac z wlasnego doswiadczenia, mialem 15letnie felgi w Passacie i sladu korozji na nich nie bylo.
Moze faktycznie niski profil i zima, to jedyny plus. A minus, ze pompką na stacji sobie koła nie dopompuje, chcac zachować pełną jakość N w kołach.
Autor:  Del_Rey [ środa, 29 sty 2014, 00:29 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Piotrek napisał(a):
Del_Rey napisał(a):to masz chyba mocno ponizej 55 profil?
mam profil 45.
Widać, widać, jak się przejdziesz w zimie po parkingu to zobaczysz przy dużym mrozie jakie niektóre oponki są sflaczałe.
pozdrawiam

miałeś racje.Kuzyn stał przy przy mrozach pod chmurka, a potem wjechał do ogrzewanego garażu. Faktycznie widać różnice na azocie.
Autor:  zuo [ środa, 29 sty 2014, 22:20 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Piotrek napisał(a):Co do azotu widzę z doświadczenia jeden wielki plus, w zasadzie nie zmienia objętości przy zmianach temperatury. Jestem zmuszony używać opon nisko profilowych w zimie, na mrozie napompowane azotem, dalej wyglądają normalnie, a w napełnionych powietrzem felgi prawie że dotykają podłoża.
pozdrawiam



Biorac pod uwage fakt ze rozszerzalność objętościowa azotu wynosi 0.003671 K^-1 a powietrza 0.003670 K^-1 - jest więc nieznacznie większa musze stwierdzić że twoje oponki zachowują się niezgodnie z zasadami fizyki.


Ale i placebo potrafi leczyć wiec miłego uzytkowania 4 kółek na azocie.

PS. Jak rozumiem przed pompowaniem gumiarz uzyskał w oponach próźnie idealną? Nie, no to nadal masz tam troszku powietrza.
Autor:  Piotrek [ niedziela, 2 lut 2014, 09:59 ]
Tytuł:  Re: instalacja wodorowa

Drogi Przyjacielu Zuo, to, że ja wierzę w ufoludki, nikomu krzywdy nie czyni a mi poprawia humor, i to się liczy. :)
pozdrawiam
Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1