Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

Ile za PUNTO I

Sprawy ważne i mniej ważne, zabawne i poważne, porady, opinie, dyskusje - wszystko o motoryzacji.

Ile za PUNTO I

Postprzez Del_Rey » niedziela, 16 lut 2014, 19:45

Musze sie pozbyc Punciaka 3 drzwi 1.2 16V. Umeczony ze wszystkich stron. Dziura w podłodze, rdza i tu i tam. Maska powgniatana od nieumiejentego zamykania. Lakierowanie i kitowanie nieudolne, zderzak z tyłu pekniety. Robiony chyba ze wszystkich stron,choć powaznego dzwona nie miał, Raczej dwa zaśniecia za kierownicą i sliczne ocieranie boków o barkierki. Chyba tylko dach nie był malowany.
Co ma:
ABS, dwie poduszki (pełne), el. szyby, szyber na korbke, centralny. Wg licznika ma cos kolo 165 tys. Auto chyba z 1997 roku, nie pamietam. Ale patrzac na to, ze kapelucznik robił zrobił 16 tys w 4 lata, to moze licznik z jakims tam prawdopodobienstwem mowic prawde. A ! spalił sprzęgło i od 3 lat jest nowe.
Koła są, :) Umrzyk jeżdzi i robi radoche z jazdy :), szczegolnie mojej babie, ktora podobno lubi zaskoczenie na twarzach, gdzy umrzyk odstawia TDCI 130 KM :)
Co zrobione: nowy alternator, rozrząd, pasek klinowy, 2 lata temu tarcze i klocki, wymienione tłumiki, wyciete zło (katalizator), miska olejowa, przygieta była,a ze mialem nowa od kumpla to wymienilem.
Silnik bierze olej, ale chyba standardowo wg info na forum punto. Jakis litr na 5000 km, choć pewnie gdyby jezdzil tylko do 3500 obr, to oleju by nie brał w ogole. V max w GPS od Tychów w kierunku Piasku, 182 kmh, a z Jasienicy od Pilcha w kierunku Auchan z wiatrem 191 kmh przy 7100 obr :)
W grę wchodzi złomowanie, albo sprzedaż :)
Zdjec nie dam tutaj, bo moze mnie ktos rozpoznac, a nie jezdze jak poprzedni własciciel kapelusznik :D
Da sie to sprzedac? Czy raczej wystawić na czesci, albo na złom i na kilogramy oddac?

Niestety mojej babie wpadło w oko coś 4drzwiowego, do ktorego oczywiscie moj tyłek nie zasiądzie ( diesel), wiec mimo sentymentu trzech samochodow nie bede utrzymywał dla zasady.
Wysocy urzędnicy - to ludzie, którzy za nasze pieniądze kradną nasze pieniądze.
Avatar użytkownika
Del_Rey
użytkownik
 
Posty: 2784
Na forum od: 14 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: B-B

Re: Ile za PUNTO I

Postprzez kristoff » niedziela, 16 lut 2014, 21:25

Dobry opis :) ostatnio z tego co piszesz znajomą kupiła w podobnym stanie i dała 2 tys. Myślę że jak dasz ogłoszenie za 1.8 to po lekkim targu za 1.6 pójdzie. Na złom się nie opłaca dostaniesz max 600 zł więc daj go lepiej na tablice i już
kristoff
użytkownik
 
Posty: 182
Na forum od: 2 lip 2009, 15:01

Re: Ile za PUNTO I

Postprzez ojciecbb » niedziela, 16 lut 2014, 21:38

Punto I można już w fajnym stanie (zdrowa krajówka z przebiegiem poniżej 100 tys.) kupić za 2,5 tysiąca. Może ktoś się przypali na to, że ma 1.2 16v pod maską, których w Polsce w Punto I jest relatywnie mało. Właśnie ten silnik jest wart najwięcej. Bez osprzętu jest wart 800-1000 zł.
ojciecbb
użytkownik
 
Posty: 117
Na forum od: 11 lis 2007, 16:42

Re: Ile za PUNTO I

Postprzez kristoff » niedziela, 16 lut 2014, 21:49

Ojciecbb dobrze pisze.
kristoff
użytkownik
 
Posty: 182
Na forum od: 2 lip 2009, 15:01

Re: Ile za PUNTO I

Postprzez Del_Rey » poniedziałek, 17 lut 2014, 12:44

Okazalo sie, ze Punciok jest z 98 :)


Dzieki za podsuniecie pomysłu. Tak zrobie, moze nawet linka tu wrzuce do ogłoszenia ;)
Mojej zonie spodobał sie opis, to pewnie go wykorzysta na tablicy.
Ostatnio edytowano sobota, 1 mar 2014, 23:07 przez Del_Rey, łącznie edytowano 1 raz
Wysocy urzędnicy - to ludzie, którzy za nasze pieniądze kradną nasze pieniądze.
Avatar użytkownika
Del_Rey
użytkownik
 
Posty: 2784
Na forum od: 14 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: B-B

Re: Ile za PUNTO I

Postprzez Del_Rey » sobota, 1 mar 2014, 23:06

Poszedł Punciok :( i na pewno wyzionie ducha przy nowym właścicielu i oby nie razem z nim na jednym z drzew przy drogach wiosek, gdzie bedzie jezdził.
Nikt normalny na zimnym silniku z nocy, nie wchodzi na 7500 obr na jedynce i dwójce. Biedne auto. :(
Wysocy urzędnicy - to ludzie, którzy za nasze pieniądze kradną nasze pieniądze.
Avatar użytkownika
Del_Rey
użytkownik
 
Posty: 2784
Na forum od: 14 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: B-B

Re: Ile za PUNTO I

Postprzez ojciecbb » niedziela, 2 mar 2014, 14:31

Szkoda auta :( Gdyby był cały od spodu to pewnie bym go dla swojej drugiej połówki wziął, bo ten silnik jest bardzo fajny, a i Punto I to wdzięczne auto.
ojciecbb
użytkownik
 
Posty: 117
Na forum od: 11 lis 2007, 16:42


Powrót do Motoryzacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość