@csr: Mi mówiono nieoficjalnie, że sortownia nie wyrobiła w okresie przedwigilijno-noworocznym. W firmie mnóstwo kartek z kraju dostaliśmy po Sylwestrze, część paczek i listów szła ok. 1-1,5 tygodnia zamiast zwyczajowych 2-3 dni. Jak ktoś przesyłał Ci towar poleconym, to powinniście mieć możliwość śledzenia, sprawdź sobie i rób reklamację.
SAMAEL66 napisał(a):Stracili korespondencję sądową i to z jakimś tam Inpostem.
Akurat nie ich wina, bo Inpost zjechał z ceny kosztem jakości. Ja rozumiem, że kasa jest ważna, ale Inpostu jako firmy bez infrastruktury placówek nie powinno się w ogóle dopuścić do takiego przetargu. No, ale Cena Czyni Cuda i ludzie walą z awizami z sądu po mięsnych, kioskach i fryzjerach.
Czasem myślę że istnieją tylko dzięki Allegro, choć i tutaj coraz częściej nawet małe przesyłki i listy dostarczają np. DHL, UPS i tym podobni bo szybciej to dochodzi i są pewniejsi niż Poczta Polska.
Tyle, że z PP nie musisz podpisać umowy, żeby 2 razy w roku coś wysłać. Co do terminowości i jakości usług kurierskich, ja bym nie gloryfikował, zwłaszcza że to często zależy od pojedynczej osoby, a nie firmy jako takiej. Ktoś, kto mi często wysyła materiały bardzo sobie chwali firmę X, która u mnie zawodzi na całej linii (niszczenie i gubienie przesyłek, kilkudniowe opóźnienia, mierna kultura pracowników), a narzeka na firmę, która akurat u nas ma fajnego człowieka.
Wydawałoby się że takiego startu z pozycji monopolisty, z tyloma placówkami i takim bagażem doświadczenia nie można zaprzepaścić, a jednak.
Jakieś pół roku temu musiałem coś nadać na poczcie i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jest możliwość trackingowania przesyłek poleconych-dostajesz info smsem lub mailem o zmianach statusu. W przypadku wysyłania pism możesz to już zrobić elektronicznie, bez całego tego stania w kolejkach i dwukrotnego wypełniania tych samych danych - nie próbowałem, ale chyba polega to na tym, że płacisz w necie i wysyłasz plik/wklejasz tekst, a oni go we własnym zakresie drukują, pakują i dostarczają. Nie jest więc tak najgorzej.