Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

Regulamin

Zgłoszenia związane z www.bielsko.biala.pl, uwagi do portalu, nowe pomysły, ogłoszenia redakcji.

Regulamin

Postprzez GP » niedziela, 21 wrz 2008, 01:02

Regulamin

1. Każdy Użytkownik rejestrując się, a następnie logując i korzystając z Forum Portalu bielsko.biala.pl oświadcza, iż zapoznał się oraz akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu. Jeśli Użytkownik nie akceptuje warunków zapisanych w tym regulaminie, ma prawo do usunięcia swojego konta z Forum. W celu usunięcia konta proszę kontaktować się bezpośrednio z Administratorem, wysyłając wiadomość z konta e-mail powiązanego z Użytkownikiem Forum.

2. Na Forum Portalu bielsko.biala.pl mają zastosowanie zasady zgodne z Netykietą, w szczególności obowiązuje bezwzględny zakaz używania wulgaryzmów, wyzwisk, gnębienia, nawoływania do przemocy, spamowania, trollowania, czy pisania WIELKIMI LITERAMI. Mile widziana jest konwersacja na zadany temat, aczkolwiek drobne odstępstwa od tematu nie będą podstawą do jakichkolwiek konsekwencji. Forum służy do kulturalnej wymiany zdań pomiędzy Użytkownikami, a nie do przekrzykiwania się.

3. Przed założeniem nowego wątku Użytkownik zobowiązany jest do użycia wyszukiwarki w celu sprawdzenia, czy interesujące go zagadnienie nie zostało już wcześniej poruszone. Jeśli Użytkownik nie znalazł podobnego wątku, może wtedy utworzyć swój. W przypadku, gdy dany wątek został już wcześniej poruszony, to należy w nim kontynuować dyskusję.

4. Każdy nowy wątek powinien zostać utworzony w wyłącznie jednej, odpowiedniej tematycznie kategorii Forum (Bielsko, Portal, Ogłoszenia, Sport, Pogaduszki, Dyskusje filmowe, Kultura, Kącik polityczny lub Motoryzacja). Gdy wątek zostanie umieszczony w złej kategorii, Administrator przeniesie tenże wątek do kategorii prawidłowej. W przypadku, gdy ten sam wątek zostanie wprowadzony do kilku kategorii Forum, Użytkownik naraża się na stosowne konsekwencje (ban), a nadwyżka wątków zostanie usunięta.

5. Użytkownicy chcący polecić pozostałym Użytkownikom Forum dany produkt, usługę, czy stronę internetową powinni mieć przynajmniej 20 merytorycznie wartościowych wypowiedzi na swoim koncie oraz powinni być zarejestrowani na Forum przez minimum 1 miesiąc. Zapis ten dotyczy również umieszczania we własnym podpisie (w tzw. stopce) linków do stron internetowych lub innych materiałów związanych z promocją np. własnej działalności!
Jeśli oba warunki nie zostaną spełnione, Administrator ma prawo do usunięcia takiego wpisu oraz podpisu. Należy również pamiętać, iż Administrator nie gwarantuje pozostawienia wpisu na Forum w przypadku, gdy wpis ten zostanie uznany za reklamę, w myśl punktu 7 f Regulaminu.

5.1 W kategorii ?Ogłoszenia? można umieszczać wyłącznie niekomercyjne oferty kupna, sprzedaży, zamiany własnych przedmiotów oraz inne ogłoszenia niezwiązane z zarobkiem. Dopuszczalne jest również umieszczanie ofert pracy. Ogłoszenia mogą być umieszczane przez wszystkich Użytkowników, niezależnie od stażu, czy ilości postów na koncie.
Bezwzględnie usuwane będą wszelkie ogłoszenia o charakterze reklamowym (oferty komercyjne, usługi płatne itp.)!

Wątki w dziale ?Ogłoszenia? służą wyłącznie do składania ofert oraz kierowania zapytań dotyczących przedmiotów oferty. Niedopuszczalne jest prowadzenie konwersacji niezwiązanych ściśle z dążeniem do finalizacji transakcji (np. można pytać o szczegóły techniczne danego przedmiotu, o cenę, warunki; ale nie można komentować, podważać, wyśmiewać oferty lub Użytkownika dającego ogłoszenie). Niedozwolone jest również ?sztuczne? podbijanie swoich ogłoszeń.

Ogłoszenie dotyczące kupna, sprzedaży lub zamiany powinno być stosownie oznaczone przez Użytkownika, w tytule wątku. Zatem jeśli Użytkownik zamierza coś sprzedać, wątek powinien rozpoczynać się od słowa ?Sprzedam?, bądź ?[Sprzedam]?, analogicznie również w pozostałych sytuacjach kupna i zamiany.

Ogłoszenia kulturalne proszę kierować tutaj.

6. Dyskusje osobiste powinny być przeprowadzane poza Forum (PW, E-mail, Gadu-Gadu itp.).

7. Bezwzględnie usuwane będą wątki dotyczące materiałów zakazanych. M.in.:
a. Propagujące środki odurzające i narkotyki (art. 1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.);
b. Zawierające materiały pornograficzne i erotyczne;
c. Obrażające osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego); obrażające inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego);
d. Zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);
e. Atakujące bezpośrednio pozostałych Użytkowników Forum oraz osoby trzecie;
f. Zawierające reklamy lub spam (w tym te reklamujące inne serwisy internetowe);
g. Zawierające linki do portali konkurencyjnych (związanych z miastem Bielsko-Biała);

8. Wszelkie anonimowe wpisy oczerniające osoby prywatne, firmy oraz instytucje będą usuwane przez Administratora! Negatywne opinie o firmach lub instytucjach należy podpisać własnym imieniem i nazwiskiem! W związku z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych Użytkownik zobowiązuje się do niepodawania danych osobowych osób trzecich, w tym osób będących tematem dyskusji.

9. Użytkownicy, którzy nagminnie nie będą się stosować do postanowień regulaminu Forum narażają się na wykluczenie z funkcjonowania na Forum (ban).
Za nagminne łamanie regulaminu uznaje się przynajmniej trzykrotne naruszenie postanowień regulaminu lub ogólnie przyjętych zasad dobrego zachowania. W wyjątkowych sytuacjach ban może zostać nałożony już przy pierwszym, lecz poważnym naruszeniu regulaminu.

10. Administrator zastrzega sobie prawo do blokowania lub usuwania Użytkowników, którzy podczas rejestracji podali nieprawdziwe dane (e-mail).


Ostatnia aktualizacja: 5.03.2013r.
Fotograf z pasji, fotograf z zawodu.
Avatar użytkownika
GP
użytkownik
 
Posty: 3386
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez GP » wtorek, 21 lut 2012, 19:52

Witam,
Niniejszym informuję, iż w dniu dzisiejszym w życie wchodzi nowy (w zasadzie to stary, ale trochę zaktualizowany) regulamin forum.

Zmiany były planowane już od dłuższego czasu, pomysłów się trochę uzbierało, więc nadeszła pora na te drobne zmiany.

Zapraszam do zapoznania się z nim w całości :)

Pozdrawiam.
Fotograf z pasji, fotograf z zawodu.
Avatar użytkownika
GP
użytkownik
 
Posty: 3386
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Regulamin

Postprzez GP » wtorek, 5 mar 2013, 15:44

Witam,
Dzisiaj zostały wprowadzone drobne zmiany w regulaminie forum. Zapraszam do zapoznania się z nim! :)

Pozdrawiam serdecznie.
Fotograf z pasji, fotograf z zawodu.
Avatar użytkownika
GP
użytkownik
 
Posty: 3386
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Powrót do Portal

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości