Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

Urban exploration / Urbex

Forum dyskusyjne dla fanów siatkówki, piłki nożnej, koszykówki i innych sportów.

Urban exploration / Urbex

Postprzez sk4/CzDz » piątek, 21 lut 2014, 21:33

Witam, czy ktoś z forumowiczów interesuje się tematem jakim jest eksploracja miejska ? Może już ktoś ma jakieś doświadczenie ? Ktoś szuka kompana? Dla osób które nie wiedzą o co chodzi posyłam pare linków :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Urban_exploration
http://www.youtube.com/watch?v=6_fkNiR6k48
http://www.youtube.com/watch?v=U_heyD3ayb8
sk4/CzDz
nowicjusz
 
Posty: 5
Na forum od: 21 lut 2014, 21:30
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Urban exploration / Urbex

Postprzez matchless » piątek, 21 lut 2014, 23:19

Moze i nie mam wielkiego doświadczenia, ale opuszczone miejsca zawsze mnie przyciągały jak magnez. W Bielsku zwiedziłem kilka takich. Na przyklad browar jak jeszcze stał, drukarnia przy grunwaldzkiej, stalownik, merilana i rozne budynki tj baraki przy dworcu towarowym. Poza Bielskiem Kozubnik i pare miejsc w Krakowie. Szkoda, ze nie udało mi sie jak do tej pory trafic na miejsce swieżo opuszczone, ale moze kiedys sie uda ;).

Slyszałes kolego sk4 o tunelach pod Ratuszem? Ktos mi kiedyś napomknął o nich.
matchless
użytkownik
 
Posty: 91
Na forum od: 17 cze 2010, 12:13

Re: Urban exploration / Urbex

Postprzez Del_Rey » sobota, 22 lut 2014, 00:56

matchless napisał(a):Slyszałes kolego sk4 o tunelach pod Ratuszem? Ktos mi kiedyś napomknął o nich.