Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

Multimedia Polska

Tematy niekoniecznie zwiazane z naszym miastem - także towarzyskie.

Multimedia Polska

Postprzez davnbb » sobota, 27 gru 2014, 23:15

Kto z was korzysta z internetu w Multimedia Polska? Macie od paru dni problem z internetem?
Mimo, że za dni, w które nie działa internet powinni nie naliczać opłaty to okazuje się, że trzeba wystąpić osobiście z reklamacją aby dostać kasę.
davnbb
użytkownik
 
Posty: 1515
Na forum od: 3 mar 2008, 05:11

Re: Multimedia Polska

Postprzez majster_jk » sobota, 27 gru 2014, 23:36

W Vectra musisz mieć kilka zanotowanych telefonów na hotline z problemem...

Później składając reklamacje powołujesz się na numery tych wcześniejszych zgłoszeń ( bez tego to lipa z reklamacji )
majster_jk
użytkownik
 
Posty: 177
Na forum od: 14 lis 2006, 23:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Multimedia Polska

Postprzez tren_d » poniedziałek, 29 gru 2014, 14:45

Kiedyś bywało że był problem z netem u nich, obecnie chodzi bardzo dobrze i trzyma transfer.
tren_d
użytkownik
 
Posty: 1000
Na forum od: 1 sty 1970, 01:00

Re: Multimedia Polska

Postprzez davnbb » poniedziałek, 29 gru 2014, 15:27

tren_d napisał(a):Kiedyś bywało że był problem z netem u nich, obecnie chodzi bardzo dobrze i trzyma transfer.

Kiedyś? Od 24.12 do dzisiaj net praktycznie nie działał. Zmieniali tylko komunikat na infolinii przesuwając datę usunięcia usterki. Jak operatorem był Bielsat lub Stream to nigdy nie było takiej długiej przerwy w dostarczanych usługach - ew, rzadkie awarie były usuwane w co najwyżej kilka godzin.
Jak ktoś chce zwrot kasy za te dni to musi samodzielnie wystąpić z reklamacją ponieważ oni sami "nie potrafią" określić komu należy się rabat w związku z zaistniałą awarią. Pewnie, że tak wygodniej bo w tej sytuacji o zwrot upomni się tylko kilka procent osób, którym się on należał.
davnbb
użytkownik
 
Posty: 1515
Na forum od: 3 mar 2008, 05:11

Re: Multimedia Polska

Postprzez tren_d » poniedziałek, 29 gru 2014, 17:42

davnbb napisał(a):
tren_d napisał(a):Kiedyś bywało że był problem z netem u nich, obecnie chodzi bardzo dobrze i trzyma transfer.

Kiedyś? Od 24.12 do dzisiaj net praktycznie nie działał. Zmieniali tylko komunikat na infolinii przesuwając datę usunięcia usterki. Jak operatorem był Bielsat lub Stream to nigdy nie było takiej długiej przerwy w dostarczanych usługach - ew, rzadkie awarie były usuwane w co najwyżej kilka godzin.
Jak ktoś chce zwrot kasy za te dni to musi samodzielnie wystąpić z reklamacją ponieważ oni sami "nie potrafią" określić komu należy się rabat w związku z zaistniałą awarią. Pewnie, że tak wygodniej bo w tej sytuacji o zwrot upomni się tylko kilka procent osób, którym się on należał.


Mi ostatnio najwyżej przez kilka godzin nie działał a tak to ok.
tren_d
użytkownik
 
Posty: 1000
Na forum od: 1 sty 1970, 01:00


Powrót do Pogaduszki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości