Forum Bielsko.Biala.pl
http://www.bielsko.biala.pl/forum/

Multimedia Polska
http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=88945
Strona 1 z 1
Autor:  davnbb [ sobota, 27 gru 2014, 23:15 ]
Tytuł:  Multimedia Polska

Kto z was korzysta z internetu w Multimedia Polska? Macie od paru dni problem z internetem?
Mimo, że za dni, w które nie działa internet powinni nie naliczać opłaty to okazuje się, że trzeba wystąpić osobiście z reklamacją aby dostać kasę.
Autor:  majster_jk [ sobota, 27 gru 2014, 23:36 ]
Tytuł:  Re: Multimedia Polska

W Vectra musisz mieć kilka zanotowanych telefonów na hotline z problemem...

Później składając reklamacje powołujesz się na numery tych wcześniejszych zgłoszeń ( bez tego to lipa z reklamacji )
Autor:  tren_d [ poniedziałek, 29 gru 2014, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Multimedia Polska

Kiedyś bywało że był problem z netem u nich, obecnie chodzi bardzo dobrze i trzyma transfer.
Autor:  davnbb [ poniedziałek, 29 gru 2014, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Multimedia Polska

tren_d napisał(a):Kiedyś bywało że był problem z netem u nich, obecnie chodzi bardzo dobrze i trzyma transfer.

Kiedyś? Od 24.12 do dzisiaj net praktycznie nie działał. Zmieniali tylko komunikat na infolinii przesuwając datę usunięcia usterki. Jak operatorem był Bielsat lub Stream to nigdy nie było takiej długiej przerwy w dostarczanych usługach - ew, rzadkie awarie były usuwane w co najwyżej kilka godzin.
Jak ktoś chce zwrot kasy za te dni to musi samodzielnie wystąpić z reklamacją ponieważ oni sami "nie potrafią" określić komu należy się rabat w związku z zaistniałą awarią. Pewnie, że tak wygodniej bo w tej sytuacji o zwrot upomni się tylko kilka procent osób, którym się on należał.
Autor:  tren_d [ poniedziałek, 29 gru 2014, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Multimedia Polska

davnbb napisał(a):
tren_d napisał(a):Kiedyś bywało że był problem z netem u nich, obecnie chodzi bardzo dobrze i trzyma transfer.

Kiedyś? Od 24.12 do dzisiaj net praktycznie nie działał. Zmieniali tylko komunikat na infolinii przesuwając datę usunięcia usterki. Jak operatorem był Bielsat lub Stream to nigdy nie było takiej długiej przerwy w dostarczanych usługach - ew, rzadkie awarie były usuwane w co najwyżej kilka godzin.
Jak ktoś chce zwrot kasy za te dni to musi samodzielnie wystąpić z reklamacją ponieważ oni sami "nie potrafią" określić komu należy się rabat w związku z zaistniałą awarią. Pewnie, że tak wygodniej bo w tej sytuacji o zwrot upomni się tylko kilka procent osób, którym się on należał.


Mi ostatnio najwyżej przez kilka godzin nie działał a tak to ok.
Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1