Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

motor cross

Forum dyskusyjne dla fanów siatkówki, piłki nożnej, koszykówki i innych sportów.

Postprzez lena2226 » wtorek, 28 cze 2011, 17:23

Gdzie w BB można kupić gadżety do motor cross? (ubranie,buty, ochraniacze etc)
Interesuje mnie zarówno sklep jak i używka w dobrym stanie.
z umarłym lepiej nie podróżować
lena2226
użytkownik
 
Posty: 249
Na forum od: 29 wrz 2010, 12:22

Postprzez Pan Kazimierz » wtorek, 28 cze 2011, 20:23

Stan na najbliższym szlaku turystyki pieszej w naszych Beskidach i spytaj przejeżdżających macho. Oni w ramach dowartościowania się kupuję takie różne gadżety to będą w temacie.
Pan Kazimierz
użytkownik
 
Posty: 4919
Na forum od: 9 cze 2008, 12:03

Postprzez lena2226 » wtorek, 28 cze 2011, 22:47

Panie Kazimierzu... na cóż ten cynizm?
z umarłym lepiej nie podróżować
lena2226
użytkownik
 
Posty: 249
Na forum od: 29 wrz 2010, 12:22

Postprzez Pan Kazimierz » środa, 29 cze 2011, 11:04

lena2226 napisał(a):Panie Kazimierzu... na cóż ten cynizm?

Fakty fakty :(
Pozdrawiam :)
Pan Kazimierz
użytkownik
 
Posty: 4919
Na forum od: 9 cze 2008, 12:03

Postprzez GluE » środa, 29 cze 2011, 12:52

Co z tego że fakty skoro zupełnie nie w temacie?...

A co do tematu to jedyne co mi przychodzi do głowy to "Olek motocykle"
Avatar użytkownika
GluE
użytkownik
 
Posty: 362
Na forum od: 26 sie 2010, 16:22

Postprzez Pan Kazimierz » środa, 29 cze 2011, 13:39

Jak nie w temacie ? Zastanów się chwile i sam sobie odpowiedz.
Pan Kazimierz
użytkownik
 
Posty: 4919
Na forum od: 9 cze 2008, 12:03

Postprzez GluE » środa, 29 cze 2011, 15:18

To może w ogóle zlikwidować to forum a wszystkie pytania będziemy zadawać ludziom na ulicy?

Twojego wiecznego zrzędzenia to juz się czytać nie da.
Jest konkretne pytania - ma byc konkretna odpowiedź.
A nie wywody o dowartościowujących sie motocyklistach.

Swoim cynizmem tutaj na forum nic nie zmienisz a tylko wkurzasz innych forumowiczów.
Jedz do lasu łap tych motocyklistów, dzwon na policje, strzelaj do nich ...
cokolwiek zrobisz bedzie to miało większy sens niż te twoje żalenie sie na cały swiat tutaj na forum
Avatar użytkownika
GluE
użytkownik
 
Posty: 362
Na forum od: 26 sie 2010, 16:22

Postprzez Pan Kazimierz » środa, 29 cze 2011, 19:01

GluE napisał(a):To może w ogóle zlikwidować to forum a wszystkie pytania będziemy zadawać ludziom na ulicy?

Twojego wiecznego zrzędzenia to juz się czytać nie da.
Jest konkretne pytania - ma byc konkretna odpowiedź.
A nie wywody o dowartościowujących sie motocyklistach.

Swoim cynizmem tutaj na forum nic nie zmienisz a tylko wkurzasz innych forumowiczów.
Jedz do lasu łap tych motocyklistów, dzwon na policje, strzelaj do nich ...
cokolwiek zrobisz bedzie to miało większy sens niż te twoje żalenie sie na cały swiat tutaj na forum

Napisz coś na temat bo robisz syf na forum.
I więcej luzu więcej luzu :)
Ostatnio edytowano środa, 29 cze 2011, 19:01 przez Pan Kazimierz, łącznie edytowano 1 raz
Pan Kazimierz
użytkownik
 
Posty: 4919
Na forum od: 9 cze 2008, 12:03

Postprzez GluE » środa, 29 cze 2011, 19:16

Sorry troche pojechałem... ale czasami tak na mnie działasz

A żeby nie było że robie syf na forum

http://www.olekmotocykle.pl/

http://auner.pl/index.php/kontakt
Avatar użytkownika
GluE
użytkownik
 
Posty: 362
Na forum od: 26 sie 2010, 16:22

Postprzez Pan Kazimierz » środa, 29 cze 2011, 19:17

Luzik :)
Ja tez czasem przeginam ;)
Ostatnio edytowano środa, 29 cze 2011, 19:17 przez Pan Kazimierz, łącznie edytowano 1 raz
Pan Kazimierz
użytkownik
 
Posty: 4919
Na forum od: 9 cze 2008, 12:03

Postprzez lena2226 » środa, 29 cze 2011, 19:56

Glue-dziękuję za info
PS Robienie syfu komukolwiek nie jest zabiegiem humanitarnym
http://www.youtube.com/watch?v=5v6gpy6e1R0
z umarłym lepiej nie podróżować
lena2226
użytkownik
 
Posty: 249
Na forum od: 29 wrz 2010, 12:22

Postprzez Bart1714 » sobota, 2 lip 2011, 20:47

lena226 co do używek to w bielsku zbytnio nie ma co szukać jedynie znajomi ale pewnie dopiero zaczynasz wiec i grono motocrosowców znasz małe (choć pewnie chodzi o enduro nie motocross w twoim przypadku bo z tego co mi wiadomo w okolicy nie ma toru). Olek i auner to bądź co bądź drogie sklepy ale chyba jedyne ale wstąp do http://www.4bikes.pl/ koleś co to prowadzi jest z kóz ale sklep ma w straconce na ul. Żywieckiej (jak się jedzie w stronę wilkowic/mikuszowic to po prawej kawałek za stacją benzynową Statoil taka czerwona na skrzyżowaniu. Podobno ceny jedne z lepszych w PL można zamawiać dogadać się zawsze jakiś upust. Pzdr
Bart1714
nowicjusz
 
Posty: 8
Na forum od: 11 wrz 2009, 16:29
Lokalizacja: bielsko/kraków


Powrót do Sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości