Forum Bielsko.Biala.pl

Miasto tworzą ludzie

Hokej

Forum dyskusyjne dla fanów siatkówki, piłki nożnej, koszykówki i innych sportów.

Postprzez Player17 » sobota, 10 lis 2007, 17:42

Gra ktoś w Bielsku w hokeja ? lodowisko jest wiec fajnie sobie pograć :) tylko ludzi potrzeba
Wymogi: dobra jazda na lyzwach , kij do hokeja i dużo chęci i zapału...
Ktos sie pisze ?
Player17
użytkownik
 
Posty: 50
Na forum od: 22 paź 2007, 22:07

Postprzez Player17 » wtorek, 13 lis 2007, 21:04

hmm czyli nikt nie che grac w hokeja w bielsku :( no tak lepiej grac w pilke nozna czy kosza
Player17
użytkownik
 
Posty: 50
Na forum od: 22 paź 2007, 22:07

Postprzez GP » wtorek, 13 lis 2007, 23:36

A gdzie jest lodowisko godne gry w hokeja, tzn. bez dziur, kałuż i tłumu ludzi?
Fotograf z pasji, fotograf z zawodu.
Avatar użytkownika
GP
użytkownik
 
Posty: 3377
Na forum od: 1 wrz 2006, 07:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Player17 » czwartek, 15 lis 2007, 21:17

hehe no tak profesjonalnego niema :( ale zawsze mozna grac na tym co jest klo BCK`u :P
Player17
użytkownik
 
Posty: 50
Na forum od: 22 paź 2007, 22:07

Postprzez Addi » środa, 28 lis 2007, 21:00

Wiem że podobno mieli zbudować pod Szyndzielnią jakąś hale uniwerdalną. Gdzie można by grać także w hokeja. Niestaty s tego co wiem to pomysł upadł z powodów finansowych ;(
Patrzę na moje miasto. Kocham je... :)
Addi
użytkownik
 
Posty: 215
Na forum od: 14 lis 2007, 17:48
Lokalizacja: Mały Wiedeń

Postprzez wu » sobota, 1 lis 2008, 22:49

ja mogę zagrac. ale wolalbym znalezc jakis nieduzy staw w okolicach, zeby miec swobode ruchu albo dac flaszke ochroniarzowi zeby wpuscil wieczorem jak juz nikogo nie bedzie.
wu
nowicjusz
 
Posty: 2
Na forum od: 1 lis 2008, 22:47

Postprzez Anatejms » wtorek, 4 lis 2008, 20:02

ja zawsze chciałem grac w hokeja ale jakos nigdy nie było okazji :P a co do stawów to nie jestem przekonany zimy nie sa az takie ostre zeby na stawach szalec.
Anatejms
użytkownik
 
Posty: 66
Na forum od: 4 lis 2008, 19:35

Postprzez Addi » piątek, 7 lis 2008, 18:21

Szkoda że w BB nie ma druzyny hokeja. Jak byłem młodszy to chciałem nawet grać ale nie ma za bardzo gdzie :/ W Cieszynie są drużyny młodzieżowe, ale tam mają też normalne lodowisko. :) Hokeistą teraz już nie zostanę i do NHL nikt mnie nie weźmie ale jak byśmy mieli drużnę to chodził bym na mecze. W Oświęcimiu, Krakowie, Nowym Targu są to czemu nie w BB ? :(
Patrzę na moje miasto. Kocham je... :)
Addi
użytkownik
 
Posty: 215
Na forum od: 14 lis 2007, 17:48
Lokalizacja: Mały Wiedeń

Postprzez wu » sobota, 15 lis 2008, 14:00

bo w bb nie ma stalej miejscowki na regularna gre. jedno jest pewne: jeli bede wiedzial gdzie mozemy zagrac to dam znac i wzajemnie, jak cos skombinujecie to od razu piszcie. mam zajebista ochote podzialac w tym temacie tej zimy!
wu
nowicjusz
 
Posty: 2
Na forum od: 1 lis 2008, 22:47

Postprzez mad_moose » wtorek, 24 sie 2010, 09:25

pozwoliłem sobie odświeżyć temat bo jakby tak powstały nowe możliwości. Aktualnie UM ogłosił przetarg na dostawę pełnowymiarowego lodowiska. Póki jest tylko jedna hala to nie wierze żeby było ono często zamrażane nie mniej jednak może udałoby się stworzyć jakąś małą drużynę i propagować ten sport w naszym terenie :>
mad_moose
użytkownik
 
Posty: 351
Na forum od: 2 lis 2006, 12:34
Lokalizacja: wapienica

Postprzez B3ret » piątek, 29 paź 2010, 18:46

W zeszlym roku troche na lodo pod Genimi gralem i naprawde mi sie spodobalo wiec tez bylbym chetny grac jezeli tylko pojawi sie mozliwosc wchodze w taka zabawe :)
B3ret
nowicjusz
 
Posty: 5
Na forum od: 15 cze 2009, 15:49

Postprzez Godzic » piątek, 22 lip 2011, 23:39

witam Panowie, odgrzewam temat bo jest możliwość grania na lodzie w jastrzębiu... ja byłem dwa razy, zabawa niesamowita a lód profesjonalny, chłopaki tam grają w niedziele o około godziny 20 ja na pewno będę jeździć przynajmniej raz w miesiącu chyba że zebrało by się nas więcej żeby mniejsze koszta paliwa były to można jeździć co weekend jest ktoś chętny ?
mateuszgodzic.pl
Avatar użytkownika
Godzic
nowicjusz
 
Posty: 15
Na forum od: 9 lip 2007, 21:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Player17 » poniedziałek, 3 paź 2011, 17:58

no to jak z HOKEJEM w Bielsku ?
Ostatnio edytowano poniedziałek, 17 paź 2011, 13:02 przez Player17, łącznie edytowano 1 raz
Player17
użytkownik
 
Posty: 50
Na forum od: 22 paź 2007, 22:07

Postprzez Player17 » poniedziałek, 17 paź 2011, 13:02

Witam serdecznie, mam pytanie dotyczące osób grających w hokeja.
Mamy w tym sezonie wybór 3 lodowisk ( Słowackiego, os. Kopernika, oraz najprawdopodobniej Hala pod Szyndzielnia), więc wychodzę z zapytaniem czy są CHĘTNI do gry w HOKEJA?
Jak wspominałem wystarczy dużo chęci, zapału oraz podstawowy sprzęt do grania (łyżwy,kij,kask).
Chętnych proszę o wpisywanie się pod postem, a w tedy będziemy myśleć nad wynajęciem w porach wieczornych, któregoś z lodowisk.
Pozdrawiam i zachęcam :)
Ostatnio edytowano poniedziałek, 17 paź 2011, 13:03 przez Player17, łącznie edytowano 1 raz
Player17
użytkownik
 
Posty: 50
Na forum od: 22 paź 2007, 22:07

Postprzez gunnie » wtorek, 18 paź 2011, 23:48

myśle, ze raz w tygodniu mógłbym sie skusić;-)
gunnie
użytkownik
 
Posty: 62
Na forum od: 24 sty 2011, 03:47

Następna strona

Powrót do Sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość