Del_Rey napisał(a):To akurat pickup Forda
Z pewnych względów, doskonale wiem, że to jest pickup Forda
Del_Rey napisał(a):e. a po co Ci ,po miescie 50tka podobno jezdzisz
?
Skrzyni jestes pewnien? Nie była katowana?
Uwazam ze to taki ostatni mohikanin z Audi, tak jak 7ka z BMW z tego okresu. Po tych modelach, tylko pustka...
no chyba, ze ewentualnie niszowe S8 V10, choc to juz nie to.
No jeżdżę 50-tką po mieście, to się zgadza, co nie zmienia faktu, że moc i moment obrotowy bardzo się przydaje w przypadku potrzeby włączenia się do ruchu, co w dzisiejszych czasach jest coraz trudniejsze (coraz więcej aut, a drogi te same od dziesiątek lat)
Poza tym już nawet nie o tą moc chodzi - tutaj główną rolę grają... i do dosłownie cylindry w układzie V, w ilości sztuk 8, które przepięknie grają i mruczą
W dodatku to auto było moim marzeniem od wielu, wielu lat (czyli od nowości
).
Samo auto wydaje się być w porządku, pierwszy właściciel (!!!) od nowości (a nie w kraju
), auto z polskiego salonu, przebieg dosyć duży, ale przynajmniej prawdziwy, co zresztą widać po aucie - wizualnie żadnych oznak zużycia praktycznie.
Skrzynia chodzi idealnie, lepiej niż w moim 2,5TDI dotychczasowym z tego samego roku.
Jest tylko jedna podstawowa wada, której wynikiem jest niska cena, ale na razie da się z tym żyć - z tego, co wyczytałem wynika, że akurat "ten typ tak ma". No i parę drobiazgów w zawieszeniu (wielowahacz), niedziałający głośnik w drzwiach kierowcy itp.
S8 D3 V10 z osiągami jak najbardziej rewelacja, ale... to strasznie wielka i ciężka kobyła, no i tak jak mówisz "to już nie to"
Choć nie pogardziłbym