W najnowszym komunikacie BZ WBK czytamy, że do końca tego roku bank chce mieć 1 mln klientów, którzy aktywnie korzystają z bankowości mobilnej. To ambitny cel szczególnie, że w trzecim kwartale ub. roku BZ WBK miał ich zaledwie 450 tysięcy.

Podczas ostatniej konferencji prasowej BZ WBK, dyrektor obszaru bankowości mobilnej i internetowej Tomasz Niewiedział poinformował, że jego bank chce, aby do końca br. z bankowości mobilnej korzystał 1 mln klientów. To oznacza, że bank w ciągu zaledwie 12 miesięcy będzie musiał podwoić dotychczasowe wyniki. W najbliższym czasie BZ WBK ma udostępnić dedykowaną aplikację na smartfony i tablety wykorzystujące system operacyjny Google Android. Dyrektor Niewiedział poinformował także, że bank planuje wdrożyć usługę pod nazwą Doradca On-Line, dzięki której użytkownicy urządzeń mobilnych mogliby bezpośrednio komunikować się z obsługą.

W ciągu kolejnych miesięcy BZ WBK ma udostępnić odświeżoną stronę startową dla klientów bankowości internetowej (* dla ok. 1,7 mln użytkowników), która będzie uzupełniona w konfigurowalny interfejs użytkownika. Jak zapewnia dyr. Niewiedział, bank pracuje już nad nowoczesnymi rozwiązaniami, które pomogą pogłębić relacje z klientami i wzmocnią obecność marki w segmencie bankowości mobilnej. Kilka tygodni temu BZ WBK wprowadził do swojej oferty m.in. kredyt gotówkowy Mobile o wysokiej dostępności i minimalnym zaangażowaniu wnioskującego. Decyzja o przydzieleniu zobowiązania jest podejmowana w czasie dwóch minut.

Z danych podanych przez BZ WBK wynika, że na koniec listopada 2014 liczba aktywnych klientów bankowości mobilnej przekroczyła 454 tys. osób, co oznacza wzrost o blisko 100 proc. w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. Każdego dnia z bankowości mobilnej korzysta około 200 tys. klientów BZ WBK.

* Zgodnie z danymi źródłowymi na stronie: www.banki.pl/banki-bank_zachodni_wbk--------218--,0.html.

Artykuł promocyjny