Bielsko-Biała rozpoczyna działania marketingowe skierowane do mieszkańców południowej i centralnej Polski. W kampanii reklamowej na YouTube oraz Instagramie i Facebooku zaprezentowane zostaną największe atrakcje turystyczne miasta oraz bielscy artyści.

 

W tegorocznej kampanii wykorzystane będą spoty zrealizowane w konwencji storytelling’u (o premierowym filmie pisaliśmy w artykule Przeprowadzili się do Bielska-Białej z W.Brytanii. Ruszyła kampania promocyjna miasta! - film). W kolejnych filmach przedstawione zostaną inne atrakcje - kompleks górskich ścieżek rowerowych Enduro Trails czy zlot pojazdów militarnych Operacja Południe. Wystąpią artyści kojarzeni z miastem: Małgorzata Rosenau, Izabela Kapias i Beata Bojda oraz mistrzowie psich zaprzęgów - Anna, Zuzia i Tomasz Pająkowie.

Premiery filmów odbywają się na kanale YouTube oraz profilu facebook’owym miasta. Następnie spoty zostaną wykorzystane w kampanii internetowej, która potrwa do końca listopada br. i obejmuje działania reklamowe na platformie YouTube (wyświetlanie w kanałach związanych z podróżami), w serwisach Instagram i Facebook (promowanie postów wśród grupy użytkowników zainteresowanych podróżami) oraz w Google Display Network.

- Celem kampanii jest promocja Bielska-Białej jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, ale także miejsca, w którym dobrze się mieszka i pracuje. Odbiorcom ukażą się oprócz spotów także statyczne kreacje graficzne, po kliknięciu których zostaną przekierowani na stronę docelową kampanii www.miastowgorach.pl. Działania skierowane są do aktywnych i zainteresowanych turystyką mieszkańców południowej i centralnej Polski, w wieku od 20 do 60 lat - tłumaczą urzędnicy. Koszt działań promocyjnych ma zamknąć się w kwocie 50 tys. zł.

bak