Każde działania powinno znaleźć odzwierciedlenie w rzeczywistości, a jednocześnie przynosić korzyści. Dlatego prowadząc firmę i decydując się na wzięcie udziału w kampanii marketingowej czy działając na profilu w mediach społecznościowych, oczekujemy przede wszystkim sukcesu. Jeśli go nie ma, sięgamy po analizy – tutaj pomocny może okazać się audyt.

Czym jest audyt?

            Audytem strony internetowej nazywamy takie działanie, które skupia się na analizie strony internetowej klienta. Po zleceniu audytu, firmy otrzymują wytyczne na podstawie których analizują konstrukcję strony, jej warstwę tekstową, graficzną oraz kodową. Służy to  dowiedzeniu się z wyprzedzeniem, jak wiele jest do poprawy w strukturze strony.

Czy audyt strony jest opłacalny?

            Zdecydowanie tak, zwłaszcza, jeśli wybieramy audyt SEO z firmy o dużej renomie. Może to być na przykład Fabryka Marketingu, lub inny dom mediowy, który oferuje kompleksowy sposób analizy danych i wprowadzenia zmian w stronę poprawy skuteczności strony i innych aktywności internetowych. Dlatego w kontekście audytu zwykle nie warto przepłacać.

Kto wykonuje audyt?

            Audyt jest wykonywany przez renomowane firmy, takie jak Fabryka Marketingu, które zajmują się nie tylko analizą strony internetowej i posiadają ku temu warunki i narzędzia, ale także są firmą profesjonalną, która jest w stanie zapewnić wyjątkową jakość wyników i każdym razem wskazać kwestie, które wymagają poprawy. Eksperci z domów mediowych i agencji marketingowych zajmują się często tylko odpowiednim poprowadzeniem kampanii reklamowej, podczas gdy agencje SEO mają doświadczenie niezbędne do osiągania lepszych wyników strony klienta w sieci przy wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi analitycznych.

            Audyt  strony  internetowej, wykonany  przez  dobrą  firmę  jest  opłacalny  i  warto  się  nim  zainteresować.  Daje  wiele  danych,  które  właściwie  zanalizowane  stają  się  kwestią  ważną  dla  ostatecznego  rozstrzygnięcia.